Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 marca 2012

4Nails (lakiery z Allegro)


Przy okazji mojego Lakierowego Rachunku Sumienia kilka z Was zwróciło uwagę na właśnie te lakiery. Przyznaję, najbardziej przykuwające uwagę jest w nich to, że nie mają na sobie żadnych naklejek, nic a nic.

Są to lakiery, które kupiłam na zasadzie: 'kupuję jedną rzecz od tego sprzedawcy, więc zobaczę, co ma innego i może coś dobiorę (jedna przesyłka)'. Sprzedający to 4Nails, a lakiery te można u niego kupić za zawrotną cenę 2,45 zł za sztukę, np na tej aukcji.


Zacznę od swatchy.

Kolor nr 10 - najmniej kryjący, absolutnie nie tego się spodziewałam. Tutaj są trzy warstwy. Jak dla mnie ok do np frencza, ja jednak rzadko takich używam, więc leży.


Kolor nr 28 - przybrudzony róż, całkiem fajny. Dwie warstwy.


Kolor nr 16 - lakier o wykończeniu żelkowym, przez co słabiej kryjący. No ale całkiem mi się podoba, mimo, że trzy warstwy to wg mnie minimum.


Kolor nr 49 - tu nie mogłam uchwycić odcienia aparatem. Jest to koralowy róż, zupełnie inny, niż pokazany na aukcji (i niestety różni się też trochę od zdjęcia tutaj). Co nie zmienia faktu, że ładny. Dwie warstwy. :)


Kolor nr 71 - małe wyłamanie się z różowej tonacji. ;) Bardzo przyjemna ciemna mięta, tu dwie warstwy.



A teraz czas na moje wrażenia:

Za cenę 2,45zł nie spodziewałam się cudów, więc i się nie zawiodłam. Kolory są przyjemne, ale inne niż pokazane na aukcji, więc w sumie kupujemy w ciemno. Minusem jest też to, że nie mają żadnej naklejki, składu itd. Właściwie na pięć lakierów, które kupiłam tylko dwa mają na sobie numerek - reszta jest totalnie goła.

Lakiery są też nierówne pod względem wykończenia i krycia - na jednej i tej samej aukcji mamy kremowe i żelkowe, dobrze kryjące jak i nie kryjące wcale (jak pierwszy w tym poście), więc jest to trochę rosyjska ruletka.

Generalnie nie żałuję, ale też nie jestem pod nie wiadomo jak wielkim wrażeniem. :)

24 komentarze:

  1. Za taką cenę to cudów spodziewać się nie można, ważne, ze chociaż trochę jesteś z nich zadowolona i że pieniądze nie poszły całkiem na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie za taką cenę to i tak sądze, że są porównywalne jakością do WIbo lub nawet troszkę lepsze. Ja mam podobną buteleczkę lakieru i był on z firmy Perfect Lady. Też pierwszy raz widze, ale także na Allegro był kupowany. W każdym razie, kolory Twoich lakierów są fajne :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają całkiem w porządku, na paznokciach podobają mi się wszystkie oprócz pierwszego. W sumie bardzo tanio, ale jakoś nie porywają mnie za brak dopracowania z naklejkami, etykietkami itd... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyglądają źle, pomimo braku naklejek i tak dalej, miętowy jest przeuroczy a i różowe dają bardzo ładny efekt,poza tym cena, jaką za nie dałaś, jest strasznie niska, więc... jak dla mnie bomba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolorki: 2, 3, 4,

    OdpowiedzUsuń
  6. milutkie kolorki :) i za tę cenę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wole kupować lakiery w sklepie, że mogę dotknąć, obejrzeć dokładnie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 28 i 71 ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. 16 i 49 najbardziej mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. To, co zaprezentowałaś na blogu bardzo fajnie wygląda :D. Za 2,45 to wręcz rewelacja ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Można. Chociaż z przesyłką to pewnie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak w sumie to polecasz żebym je kupiła czy nie?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie przepiękne ale 28 najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja mam dwa lakiery z tej firmy, też z Allegro. Kupiłam jeszcze inne bez żadnych napisów po złotówce :) ja jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. ach moje kolorki! zwłaszcza ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski wygląda najładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie niska cena. Muszę jednak najpierw powykańczać te, które mam :) (tak sobie obiecałam ;p).

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 10 i 16 super:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie + dodaję do obserwownych

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaznaczyłam, że sobie daruję, bo kolory są ok, cena też jak najbardziej, ale nie lubię nakładać lakierów po 2,3 warstwy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak za tą cenę, to świetny efekt! ja po swoich doświadczeniach z dystansem podchodzę do takich okazji, bo zniszczoną płytkę musiałam leczyć przez kilka miesięcy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ogólnie zdziwiłam się, że nic nie ma naklejek. Ciekawa jestem co kryje się w składzie. No ale, za ok. 2,50 zł nie ma co się spodziewać cudów :)
    Dodasz do obserwowanych ? Zajrzysz na mojego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  22. 16 i 49 cud miód. A ten do frencha też fajny. Za 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...