Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 marca 2012

Catrice - LE REVOLTAIRE (zapowiedź)



Limitki Cosnovy mają to do siebie, że często wychodzą synchronicznie. Dzisiaj dowiedzieliśmy się o limitce Fruity od Essence, czas zobaczyć czym w tym samym czasie będzie nas kusić Catrice.


Paletki cieni


Matowe pomadki


pędzelek do ust


Róż (który wygląda obłędnie)


Lakiery

 


17 komentarzy:

  1. Jakoś limitki Catrice nie robią na mnie wrażenia... Nie wiem czym to jest spowodowane, może ceną?
    Jeśli ta limitka się pojawi w PL, to wezmę tylko pędzelek do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam, że nie za bardzo mnie pociąga ta limitka, jednak nie wiedziałam, że te pomadki będą matowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że zdanie "I love it" powie więcej niż 1000 słów ^^
    Ten pędzelek do mnie woła! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. róż jest piękny, a ta środkowa szminka już słyszę jak krzyczy do mnie ze standu 'weź mnie' :D

    OdpowiedzUsuń
  6. róż ciekawy. ciekawe ile za niego będą chcieli;-)
    ale najpierw musze skończyć swoje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wszystko mi się podoba :) Na kiedy jest planowana?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie super, tak jak Fruity (przynajmniej ta będzie w PL)

    OdpowiedzUsuń
  9. pedzelek chce i szmineczke rozowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi faworyci to lakiery (limonka i fiolet) oraz obie paletki cieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają śliczne opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowania śliczne ale niczym sie szczegółnie nie zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas sa teraz kusze sie na cienie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...