Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 maja 2012

Golden Rose - Style Liner Metallic #05 fiolet


Dzisiaj jeden z bardziej według mnie udanych kosmetyków Golden Rose - eyeliner z linii metalicznej. Kiedyś już pokazywałam Wam złoto z tej serii -KLIK. Uwielbiam kartoniki tej linii, pięknie mienią się na tęczowo. :)


Nie dajcie się zwieść opakowaniu, liner jest fioletowy, a nie błękitny jak myślałam po pierwszym rzucie oka. Pędzelek jak zwykle wygodny, dobrze się nim maluje kreskę.


Na skórze efekt jest śliczny. Co prawda czasem trzeba poprawić, w miejscu gdzie przebija skóra, ale za to później trzyma się imponująco długo.





Do linera mam jedno zastrzeżenie - już przy drugim użyciu nakrętka po prostu trzasnęła. Nie mam w rękach nie wiadomo jakiej siły, a w poprzednio opisywanym złotym miałam dokładnie taką samą sytuację. Nawet w identyczny sposób pękło, więc domyślam się, że jest to wina gwintu lub plastiku z jakiego zrobiono opakowanie. :(


Kosztuje około 13 zł. :)


Produkt tu opisany został mi przysłany w ramach współpracy, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

21 komentarzy:

  1. Hmm, kolor bardzo ładny, ale trochę te prześwity tylko martwią. Cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) W sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z niebieski z tej serii i mi na szczęście nic się jeszcze z zakrętką nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, taki metaliczny. Prześwitów prawie nie widać, zresztą ja i tak dla pewności przejeżdżam kolorem parę razy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest oryginalny, lubię inne niż czarne eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odcień turkusowy. Liner wysechł mi w przeciągu miesiąca... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, ja nie mogę takiego nigdy trafić

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor :D Tylko opakowanie trochę lipne... o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie lipne trochę, ciekawe czy by sam produkt mi się sprawdził? ;) margaret1992.blogspot.com

      Usuń
  10. Nie używałam jeszcze kolorowych linerów,ale chyba warto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor! Ostatnio chciałam właśnie ożywić swój makijaż oka, więc może któregoś razu się skuszę. Ps. Ładny Ci ten uśmieszek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek i pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor!!! musze sobie go sprawić (i ten turkusik co mają tez)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam numer 05 i 04, są przecudowne, na lato jak znalazł. Pięknie mienią się w słońcu.
    Mam je od 3 miesięcy i z opakowaniem wszystko ok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek rzeczywiście przyjemny, muszę się mu bliżej przyjrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te linery:)U mnie wystawiłam mały makijaż oka tymi linerami:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Obserwujemy?Ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kolor. Jest idealny dla zielonookich i brązowookich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...