Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 27 czerwca 2012

A już w piątek...





Tak jest - upragniony urlop. :)

Bardzo chciałam pojawić się na spotkaniu bloggerek, które odbędzie się 1 lipca we Wrocławiu, jednak okazało się, że autobus do Austrii mam już w piątek wieczorem. To oznacza, że w sercu Tyrolu - Innsbrucku - będę już w sobotę rano. 

Nie mogę doczekać się widoków, Alp, i tego specyficznego klimatu. Chociaż nie przeczę, chętnie też pobuszuję po austriackich DeeMach i innych sklepach. Będzie też mały wypad do Wenecji. :)

Będę tam miała dostęp do internetu, więc pewnie pomęczę Was jakimiś widoczkami. Co Wy na to? :)

27 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Alp i DMów oczywiście też ;) Mam nadzieję na kuszące posty o Alverde, P2 i innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przywieź mi pamiątkę z Deemu, nie bądź małpa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postawisz kawę to Ci przywiozę olejek porzeczkowy :D co Ty na to? :P

      Usuń
  3. Pomęcz, pomęcz :) Wypoczywaj, rób zakupy, a potem słoczuj nam co upolujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż zazdroszczę :) udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ zazdroszczę!!! też bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie klimaty- marzy mi się Bawaria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej super! Miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie że chcemy fotki :) Przywieź dla każdego coś z deemu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda Bestio, że Cię nie będzie :( .Ale wakacji zazdroszczę, a za nieco ponad tydzień i ja zobaczę Alpy ale te szwajcarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekamy na fotorelację

    OdpowiedzUsuń
  11. Urlop wymarzonyyy - w takim razie kochana milego wypoczywania i przedwszystkim udanej pogody .!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj zazdroszczę :) rób duuuuuuuuuużo zdjęć co chociaż oczko nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A kiedy będą wyniki dziecinnego konkursu? :D

    Miłej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdjęć poprosimy, żeby uczniowie po odebraniu świadectw pozazdrościli :))

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, a Austria taka piękna, szczerze zazdroszczę takiego urlopu :)
    miłego i efektywnego zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę urlopu, chętnie bym gdzieś wyjechała.

    OdpowiedzUsuń
  17. wypoczywaj! ;) i dużo zdjęć porób, żeby było co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Innsbruck jest przepiękny, na pewno zakochasz się w tym mieście i z bólem będziesz je opuszczała, udanego urlopu! :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...