Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Essence - nadchodzące limitki

Nowe edycje limitowane wyniuchała PieceOfMoris. Oto, co będzie się w nich znajdowało:

Essence - LE Snow Jam

styczeń / luty 2013


Essence - LE Vintage District

styczeń 2013


Essence - LE Home Sweet Home

listopad 2012



Essence - LE Fantasia

grudzień 2012



42 komentarze:

  1. lubie toxd
    szczególnie 'vintage' ;-))

    dagakusnierz.blogspot.com- new ootd

    OdpowiedzUsuń
  2. Essence - LE Vintage District i Fantasia ! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniegowa to jakaś pomyłka chyba... Fantasia podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia najbardziej mi się podoba, zdziwili mnie z tą śniegową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, jest tu kilka smacznych kąsków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza jak dla mnie home sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj.Trzeba będzie rozpocząć poszukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Fantasia :) Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli w tej 'śniegowej' widze w cienie w kremie to chyba się na nie skuszę <3 Bo lakiery takie średnie.
    Zobaczy co do nas przybędzie.
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mhmm będzie na co polować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantasia pięęęękna :) właściwie wszystkie oprócz "śniegowej" ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Rosyjski rynek,czy co???

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo :) fajne! najmniej mi się podoba vintage district.. a reszta bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Vintage i Fantasia zapowiada się całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie zwróciło mojej uwagi, na szczęście ;) Ta śnieżna jest do kitu. Chyba pomysły im się wyczerpują :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie jaram się tą firmą i też w sumie nie mam zbyt dobrego dostępu do ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już jest kilka rzeczy upolowanych, a miałam rzucić essence :c

    OdpowiedzUsuń
  18. W Vintage widzę chyba... morski liner?? Czy widzę co chcę widzieć :D
    Tak kolorystycznie to mi wszystkie pasują, ale zobaczymy co dotrze i na co polować ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pierwszy rzut oka super, ale pewnie tylko jedna, najwyżej dwie do nas trafią a przynajmniej do Natury bo u mnie w mieście tylko tam mam dostęp do Essence :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ojaojaojaojaoja! Szkoda, że i tak ich nie uświadczymy. Chyba, żeeee np. zaczną wypuszczać limitki do Rossmannów (prosze, prosze, prosze)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rety, kuszą, kuszą. :D Dawno nie miałam takiego oczopląsu, ale mogliby dać tak po dwie na raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby w kwestii produktów szału nie ma, ale jednak chętnie bym je już "obmacała" :D szczególnie Fantasia i Home Sweet Home.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlacz z kolekcji Fantasia może być fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantasia - za sama nazwe... Oby do nas dotarla :)

    OdpowiedzUsuń
  25. naprawdę może być ciekawie :-) jeśli do nas dotrą to zapoluję na kilka rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. zimowa? ale nie teraz ;)
    szkoda ze zelowe linerki nie sa w nowych kolorach/

    OdpowiedzUsuń
  27. vintage i sweet home - poproszę róże. Z fantasi dajcie mi jakiś błyszczyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. W Vintage District podoba mi się róż, w Swwet Home też róż, a w ostatniej to mi wygląda na rozświetlacz :D Doczekać się nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają interesująco, szczególnie Vintage District (:

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzeba im przyznać, że te limitki zawsze są z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dużo zapowiedzi :O niektórym kosmetykom przyjrzę się bliżej o ile będę dostępne w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Kocham tę firmę. Szkoda tylko,że Essence nie ma na stałe w Rossmannie,tylko w Drogeri Natura np. No ale nic. Czekam z niecierpliwością.

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://receenzja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...