Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 czerwca 2012

Essence - LE Rebels, Soul Sista


Moja ukochana siostra wróciła wczoraj z Austrii. Oczywiście nie z pustymi rękami. ;>
W polowaniu na te cuda największe zasługi miał Enrico - grazie!

Jak widzicie zostałam posiadaczką skarbów z dwóch limitek Essence - bronzera z LE Soul Sista i różu do policzków i ust i dwóch matowych błyszczyków z LE Rebels, której w Polsce niestety nie będzie.

Essence - LE Soul Sista bronzing powder

Bronzer dostępny w jednym kolorze - 01 Shake Your Booty.



Essence - LE Rebels soft matte lipgloss


Dwa kolory - 01 Mauve Like a Rockstar i 02 Rebel Delight



Essence - LE Rebels lip & cheek pot 


Kolor 01 Peach Punk




Bosko!

41 komentarzy:

  1. Z Soul Sisty chciałam tylko pędzel kabuki i udało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to te błyszczyki mogłyby mieć inne kolory.. ;)
    fajnie, że udało Ci się zdobyć te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A na mnie też czeka kremowy róż :P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyki mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To do ust i policzków mi się podoba... Moja ciocia nie ogarnęła tematu, a tak chciałam pędzel z SS. buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję kupić te produkty, ale stwierdziłam, że mam już za dużo tego typu rzeczy :D. Ale różowy błyszczyk jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko najchętniej bym Ci ukradła.
    Najbardziej podoba mi się chyba bronzer SS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, te matowe błyszczyki są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Och tak bardzo zazdraszczam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że takiego różu jeszcze nie widziałam. Ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory, zwłaszcza matowego różowego błyszczyka! Wygląda na lekko podbity fioletem, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę szkoda, że u nas nie będzie matowych błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyki bardzo mi się podobają, ubolewam że tej edycji u nas nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że pot ma taki pomarańczowy odcień, bo chciałam go kupić - ja jednak wolę różowe róże i błyszczyki ;)
    Za to matowe błyszczyki bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, zazdroszczę :D Czekam, aż coś więcej napiszesz o tych produktach :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara. Nie lubię cię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lip&cheek pot jest boski <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie fajne "błyszczyki" i ten bronzer daje kokosem jak pamiętam 8)
    aaargh! z chęcią bym dała kopa w dupę tym "konsultantkom" natury :[

    OdpowiedzUsuń
  20. błyszczyki i róż w kremie ♥ dlaczego u mnie essence jest w takim biednym wydaniiu.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Błyszczyk w kolorze brudnego różu najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrób notatkę jak używać bronzera^^ Kupiłam bronzer z nowej limitki essence (taki w kratkę;) i nie mam pojęcia jak go używać, żeby nie zrobić plam. Doradź, proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi sie kolory błyszczyków ;D szkoda, że nie będzie ich u nas ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. LE Rebels lip & cheek pot - piękny kolor musi cudownie wyglądac na twarzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Padłam na cycki. Chcę wszystko, a najbardziej tego maziaja do policzków.

    OdpowiedzUsuń
  26. super bronzer! chcę go <3 !!



    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. błyszczyki !! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Essence - LE Rebels lip & cheek pot - świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten ip & cheek pot, a bardzo chciałam te matowe błyszczyki.:C

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...