Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 16 czerwca 2012

Wibo - Lakier do paznokci Jeans Club nr 01


O nowych, lakierowych trend edycjach Wibo pisałam Wam tutaj. Trochę czasu upłynęło, zanim trafiłam na nie w końcu w Rossmanie. :)

Szafa była mocno przetrzebiona ale w oko wpadł mi jeden ciekawy kolor z jeansowej linii.


Na początku wydawało mi się, że jest to shimmer, ale później zobaczyłam, że to raczej glass flecked. W zbliżeniu wygląda tak:


Na paznokciach prezentuje się bardzo ładnie - delikatnie, a jednocześnie lśni się jak cholera.




Na tych zdjęciach wygląda, jakby drobiny były srebrne, ale udało mi się uchwycić aparatem, co się z nim dzieje w sztucznym świetle. To właśnie dlatego nie mogłam wyjść z drogerii bez niego ;)


W zależności od oświetlenia mamy tu srebro, turkus i fiolet, jest to naprawdę ciekawy odcień.

Trzyma się ładnie, mało się ściera i nie odpryskuje. Na krycie i schnięcie też nie można narzekać. Zapłaciłam za niego koło 6 złotych. :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo unikalny odcień, zastanawiałam się nad nim kilka razy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo mi sie podoba (genialnie wyglada zmatowiony frosting topem catrice) ale tych wielokolorowych drobin nie udalo mi sie zaobserwowac, widzialam tylko srebrne ;)
    Jak sie znow nim pomaluje to sie przyjrze dokladniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, tego akurat nie mam a wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcee ! <3

    zapraszam do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy...ja jednak pozostanę przy miętowym i koralowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten kolor!
    Mimo, że nie przepadam za odcieniami niebieskiego na paznokciach.

    Zapraszam do mnie.
    Już jest debiutanckie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam wczoraj w ross i nie było żadnej z trend edycji:/

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalny, ale średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, ale ja ostatnio nie przepadam za niebieskościami...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa.. Zakochałam się w tym lakierze.. W ogóle cała jeansowa kolekcja mi się szalenie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor. Aż żałuje że nie lubię się z lakierami z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny :)
    W moim Rossmannie tej kolekcji nigdy nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...