Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 9 czerwca 2012

Miss Sporty - Ohh! Tan So Fine podwójny puder brązujący


Dzisiaj ciekawy bronzer z asortymentu Miss Sporty. Normalnie bym go pewnie nie kupiła ze względu na nietypowe połączenie. W jednym pudełku mamy dwa totalnie różne odcienie - jeden jasno czekoladowy, bez pomarańczowych tonów i drugi rudo-cynamonowy.


Zwykle unikam rdzawych odcieni w bronzerach, ale za to lubię takie kolory na policzkach. Chciałam sprawdzić, czy taki zestaw nada się jako 2 w 1 - do konturowania i zamiast różu.

Wersja, którą kupiłam, to 002 - Sunny.


Oba kolory zawierają w złoty shimmer, na szczęście zanika on na twarzy (a przynajmniej nie rzuca się w oczy).



Oba odcienie są dość mocno napigmentowane i odrobinę się pyli. Lepiej nałożyć dwa razy małą ilość, niż później męczyć się z rozcieraniem.


Najpierw jaśniejszy, żeby podkreślić kontury:


I ciemniejszy na policzki:


Efekt końcowy:


Duo kosztuje 11 czy 12 zł i jestem z niego bardzo zadowolona - ostatnio gości na mojej twarzy codziennie. :)

21 komentarzy:

  1. Mam go,a właściwie miałam. Na tym ciemnym zrobiła się taka szara,śliska powłoka i nie mogę jej zeskrobać by dostać się do produktu;/ ( był jeszcze ważny rok)poszedł do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie, oglądałam je ostatnio ale nie było testera;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go :) Ale już mi się pomału kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jaśniejszy kolor wygląda przyjemnie, ten ciemny jest ciut za bardzo pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemy cudaczek:) Ten rudy kolor pięknie by się prezentował na opalonej skórze. Pełny efekt przypomina mi Betty Lou Manizer z The Balm.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie nawet jak na bronzer, to troszkę za ciemny, bałabym się, że zostawi mi nie wiadomo co po lekkim starciu na buzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie w opakowaniu wygląda trochę strasznie, ale na polikach efekt jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać po niego, wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się skuszę na niego :). Ps. Masz fajny piercing ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny kolor daje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę kolejne cudo MS podkreślające policzki!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właściewie nie wiem jak to określić, ale badzo mi się efekt podoba ;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rozwiązanie, że ma dwa kolory :)

    Zapraszam:
    http://kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...