Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 lipca 2012

Essence - LE Cherry Blossom Girl (zapowiedź)


Wreszcie znów to poczułam. Co? Ano to, że chcę. Wszystko. No ok - odpuszczę ewentualnie lakiery, cienie i eyelinery. reszta będzie moja! ;)

róż:


eyelinery:


rozświetlacz:





lakiery:


papierowe sztuczne rzęsy:


poczwórne cienie do powiek:


rozświetlacz do ciała:


źródło: Lusterko Em

24 komentarze:

  1. Róż i rozświetlacze będą moje ]:-> Pytanie tylko kiedy limitka się u nas pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlacz mówi do mnie "kup mnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery i rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj oj, przeczuwam wydatki na róż, rozswietlacz, WSZYSTKO!!!!

    zapraszam na
    http://make-uponyourface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. róż i rozświetlacz kuszą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z najbardziej udanych limitek od dawna, jak dla mnie :) Lakiery, kredki i o dziwo - cienie - kuszą mnie najbardziej :) Puder i róż też są świetne, ale mi zwyczajnie zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  7. puder wygląda jak Skinfood :) Ciene faajne

    OdpowiedzUsuń
  8. No i wreszcie coś ciekawego się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się róż, cienie i brązowy liner. No, ewentualnie jeszcze rozświetlacz:P

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę ten rozświetlacz! ;p i róż! i cienie! ;p świetny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz do ciała wygląda cudnie, ale wiem że i tak bym go nie używała... Za to chętnie sprawię sobie róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż i rozświetlacz będą moje! Kuszą niesamowicie!

    imakevalerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier brzoskwiniowy będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za brzoskwinie! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko będzie moje *_*

    Oszczędzanie czas zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wreszcie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęski i kredki do ust wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery i kredki - boskie, muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kredki wyglądają kusząco ;-) Daj znać jak je przetestujesz ;-))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...