Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 lipca 2012

ShinyBox dostępny w sprzedaży!


Po wielokrotnym poruszaniu tematu 'zarabiania' gwiazdek na ShinyBoxy wreszcie pojawiła się możliwość zakupu pudełka. Koszt jednego to 49 zł, dostępne są różne pakiety.

Więcej informacji na http://shinybox.pl, a jeśli chcecie zobaczyć, co było w dwóch pierwszych odsłonach, to zapraszam tutaj.

22 komentarze:

  1. Sporo sobie życzą za ten box...

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee jeśli jego zawartość ma być taka jak w poprzednich 2 pudłach to niestety, ale życzą sobie dużo za dużo. Tyle to kosztuje Glossy, który w porównaniu z Szajni ma o niebo lepszą zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena taka jak GlossyBox, ale w sumie zrobili sobie bardzo dobrą reklamę tymi gwiazdkami :) Gdyby wystartowali od razu z możliwością kupna to podejrzewam, że "zjadłaby" ich konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal nie mam zaufania do żadnych polskich pudełek, 50zł za jedno na pewno bym nie dała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo sobie życzą, od początku zresztą się dziwię, że Glossy u nas jest droższe niż za granicą. Tam zwykłe kartonowe pudełko kosztuje niewiele mniej :D A Shiny ze swoją zawartością (no, chyba że się poprawią) to trochę przesadza

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kuszą mnie te boxy, jeszcze ani 1 nie zamówiłam
    ale ja to oszczędna ostatnio jestem i wolę kupić coś co mnie w 100% zadowoli, niż coś w ciemno... :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to spora kwota więc jakoś mi się nie pali by go zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sie ladnie zaczelo,a wyszlo jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak dziewczyny wyżej - polecieli z ceną... a szału aż takiego pudełko jednak nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma mowy za ta kase wole sobie kupic jeden fajny kosmetyk, ktory mi sie podoba, sorry ja sie nie skusze:-) myslalam, ze faktycznie beda to luksusowe nawet i probki, ale to co jest obecnie mnie nie rusza....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skorzystam..no chyba że ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie trochę za drogo, ale pudełeczka są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie skuszę się, coś mnie te pudełka nie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwariowali... GlossyBox dla mnie jest za drogi, choć produkty w nim są godne uwagi.
    ShinyBox do tej pory, patrząc na blogi, nie zachwycił mnie zawartością i według mnie nie jest wart takiej kwoty, którą sobie życzą. Za 35zł może bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...