Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 lipca 2012

Wilq Superbohater, czyli kocham komiksy



Jeśli lubicie niewybredne, abstrakcyjne żarty, nie rażą Was brzydkie słowa i lubicie komiksy, to zdecydowanie powinnyście się zapoznać z polskim tytułem autorstwa braci Minkiewiczów - Wilq Superbohater. Jest dość wulgarny i brutalny, więc totalnie nie dla dzieci, dla dorosłych jednak będzie to niezła satyra na wiele tematów.

Jestem jego fanką od samego początku, a w mojej kolekcji znajdują się wszystkie wydane zeszyty, a także jeden zbiorczy tom w twardej oprawie.

Uwielbiam je, czytam na okrągło i zawsze śmieszą mnie tak samo - do łez. :)

WILQ strona domowa
WILQ na facebooku


A teraz na dodatek pojawiła się oficjalna zapowiedź filmu animowanego na jego podstawie. Pojawi się w 2013 roku i chociaż będzie trwał tylko 7 minut, to JARAM SIĘ! :D
 

7 komentarzy:

  1. Ten komiks mnie prześladuje.... do pracy robiłam do komiksów opisy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka ;))

    http://poliphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci te "paski komiksowe":
    http://wumocomicstrip.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wilq jest moim ukochanym komiksem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, świetny komiks. Prawdato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale zaraz poznam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...