Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 11 lipca 2012

Na życzenie - SYFiaste paznokcie ;)


Na życzenie - na paznokciach SYFy, czyli lakiery z linii Show Your Feet Essence. Od razu przepraszam za kondycję moich paznokci/skórek. Jestem na urlopie i nie mam warunków, żeby sobie walnąć mani z prawdziwego zdarzenia, ale po powrocie zdecydowanie sobie taki zafunduję. Widać odrobinę spod lakieru nierówności płytki, lepiej też się czuję z krótszymi paznokciami. :(

18 Princess Peach (brzoskwinka) oraz 15 Flamingo Rose (róż). Flamingo Rose ma w sobie delikatne drobinki, które jednak na paznokciach znikają.





Jak pisałam wcześniej - jestem pozytywnie zaskoczona jakością, bo Princess Peach bez bazy i bez topa spokojnie na moich pazurach 4-5 dni wytrzymała. Kusi mnie jeszcze kolor 17 Lemon Sorbet, ale na razie nie widziałam go w żadnym sklepie.

Miałyście lakiery z tej linii? Zainwestowałabym jeszcze w jakiś, ale nie wiem, czy nie zgęstnieją zbyt szybko. :)

42 komentarze:

  1. SYFiaste paznokcie :)
    Sam tytuł posta nieźle mnie rozbawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. e, nie widziałam ich u siebie, ale jak tylko zobaczę, to biorę, bo urzekły mnie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Digg bo ich u nas nie ma... Chyba :D Brzoskwinka całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzoskwinka jest piekna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się obawiałam, że pokażesz jakiś zniszczony mani czy coś ;p Lakiery super, ale ja nie malowałabym imi na przemian ;) Ewentualnie palec serdeczny innego kolorku.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te dwa kolory pięknie się komponują razem na jednej dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  7. oba kolorki są cudne ale ten delikatnisty pomarańcz kusi mnie wyjątkowo :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. No super są :). Jestem jeszcze bardziej zła, że nie ma ich u nas :[

    OdpowiedzUsuń
  10. ale trochę prześwitów widzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zestawienie kolorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę mieć tą brzoskwinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na ostatnim zdjęciu kolorki wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolorki:) W sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. morelowy bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie u Ciebie wyglądają, miałam podobny brzoskwiniowy od essence z zeszłorocznej kolekcji, ale wyglądał jak korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kolorki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale SYF :D A tak naprawdę to świetne kolorki! I jak widać nie tylko na stopy się nadają :]

    OdpowiedzUsuń
  19. ten brzoskwiniowy pięęęęęknyyyyy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba kolory wyglądają ślicznie :). Szkoda, że u nas ta seria nie jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam jeden ale jednak kolor mi nie podpasił:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne, ale mam już podobne w swoim zbiorze lakierowym;)

    OdpowiedzUsuń
  23. brzoskwinka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. brzoskwinka lepsza:) Ja tej serii u siebie nie widziałam, a kupiłabym bo brakuje mi takiego jasnego pomarańczu:(

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe kolory, ale jakoś tak mało trwały lakier mi wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. obydwa piękne, planuję kupić kilka lakierów essence :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzoskwinka naprawdę apetyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  28. brzoskwinia - tak,tak muszę ją mieć !!


    Dodaję do obserwowanych, jeśli masz ochotę zapraszam do siebie http://czarodziejkazksiezycaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kolorki fajne, ale lakierki niestetycznie się prezentują na pazurkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolorki ; o Pastelowe ♥

    Zapraszam do mnie ; ))))

    OdpowiedzUsuń
  31. obydwa piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio dumałam w sklepie nad tymi dwoma i zachęciłaś mnie do zakupu. Świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...