Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 11 lipca 2012

Lovely - nowa linia lakierów Must Have


Jakże wdzięczna nazwa - Must Have. ;) Kryje się pod nią nowa linia lakierów marki Lovely. Dzieli się ona na dwie części: Optimistic oraz Naturalist.

Dla serii Naturalist kolory pastelowe, jasne i neutralne zwiastujące nadejście nowego sezonu, dla kobiet preferujących bardziej naturalny styl. Inspiracją dla serii Optimistic są nasycone , czyste barwy w optymistycznych kolorach zapowiadające trendy jesienne.  

Optimistic (kolory 01-04):




Naturalist (kolory 05-08):



Powiem tylko, że mnie po zobaczeniu zdjęć raczej nic nie zainteresowało. Może zmieni się to, kiedy zobaczę je na żywo. Na razie jednak portfel bezpieczny ;)

30 komentarzy:

  1. chyba się na nic nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka bym przytuliła.:P Chociażby dla zasady.:D

      Usuń
  3. bez szału...

    jedynie zieleń ciekawa ale ja jakoś nie toleruję jej na pazurkach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalist może będzie całkiem ładny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory jak kolory ale mam dużo podobnych w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta perlowa zielen z naturalista wyglada strasznie ;)
    Nie mam zadnego lakieru lovely i po tej kolekcji to sie nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa wpadły mi w oko, muszę kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mnie nie kusi na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podoba ten 'beżowy' z serii Naturalist.

    Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Może ta zieleń..
    Ale nie, nic nie powaliło mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 kolory wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bez rewelacji te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie powalają te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  14. na żywo są nawet nawet, zaraz ten niebieski naturalist wrzucę na bloga - ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się :)te z serii optymistycznej

    OdpowiedzUsuń
  16. musze je mieć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś mnie ta zapowiedź nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo ja wiem, czy taki must have... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam dwa ostatnie z naturalnej serii i są ok ;).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...