Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 24 listopada 2012

ShinyBox - listopad 2012





1) L'OCCITANE Odbudowujący szampon do wł.suchych i zniszczonych, butelka 75ml (pełny produkt 65zł/250ml)
2) L'OCCITANE Odbudowująca odżywka do wł.suchych i zniszczonych, butelka 75ml (pełny produkt 65zł/250ml)



3) BENTLEY ORGANIC Łagodzące i nawilżające mydełko, pełny produkt (9zł/40g)
4) BENTLEY ORGANIC Łagodzące mleczko do ciała z lawendą i rumiankiem, pełny produkt (13zł/50ml)
5) BENTLEY ORGANIC Łagodzący i nawilżający żel pod prysznic, pełny produkt (13zł/50ml)



6) DERMEDIC Maseczka aktywnie matująca Normativ, pełny produkt (8zł/10g)



Nowością w aktualnym ShinyBoxie jest jedna marka, Bentley Organic - L'Occitane i Dermedic pojawiają się regularnie. Mogłaby czasem nastąpić mała zmiana, bo robi się troszkę monotonnie (chociaż trzeba przyznać, że nie są to przynajmniej miniatury a butelki o całkiem przyjemnej pojemności). No ale po kolei. :)

Z L'Occitane mamy tym razem komplet - szampon i odżywkę do włosów suchych, coś w sam raz dla mnie. Zawierają one olejki z dzięgla, lawendy, geranium, ylang ylang i słodkiej pomarańczy. Niedawno wykończyłam szampon z pierwszego Shiny, więc teraz zabiorę się za to duo.

Trójka z Bentley Organic to rozmiary podróżne. Wszystkie zawierają lawendę, dodatkowo mydełko i żel pod prysznic mają jeszcze w składzie aloes i jojobę, a mleczko do ciała -  rumianek. Są to produkty w 80-90% organiczne, najczęściej wegańskie. Wprost uwielbiam lawendę, więc cieszę się, że znalazły się one w tym pudełku.

Maseczka matująca Dermedic - zupełnie nie dla mojej cery, poszuka chyba nowego właściciela. ;)

Wartość kosmetyków z tego pudełka to około 75zł.


Produkt tu opisany został mi udostępniony do recenzji, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

8 komentarzy:

  1. To pudełko nie robi jakoś na mnie wrażenia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała coś z Bentleya.

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnie to listopadowe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś te wszystkie pudła nie robią na mnie wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko z listopada nie robi na mnie wrażenia :) Bywały lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się waham nad tym pudłem i nad poprzednim....ale już GB kupuję i w końcu wyjdzie na to, że kasy wydaję na te pudła jak na luksusy a mam same "pierdołki". ale nie umiem zrezygnować-słaba jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa szamponu i odżywki;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ok, jeśli ktoś lubi pielęgnacje :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...