Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 października 2011

Lovely - Spectacular Me volume mascara


Maskara na którą skusiłam się już jakiś czas temu. Lubię testować niedrogie tusze, czasem można trafić na prawdziwe perełki. Zwłaszcza, że przy cenie 8 zł ryzyko nie jest ogromne ;)

Opakowanie jest dość proste, ale schludne.




Szczoteczka podobna jest do szczoteczki jednego z moich faworytów - tuszu Super Lash! MIYO:


Jak widać moje rzęsy bez tuszu nie wyglądają zbyt spektakularnie. ;)


jedna warstwa


dwie warstwy


trzy warstwy / efekt końcowy



Mascarą bardzo fajnie się maluje, jednak trzeba uważać - łatwo sobie ubrudzić powiekę. Nie ma jednak rzeczy, której by nie naprawił patyczek kosmetyczny. Efekt mi się podoba, ale wciąż jest zbyt mało spektakularny jak na moje standardy.

 Trzyma się ładnie, nie osypuje się. Ze zmyciem też nie ma problemów.

Jest to bardzo przyzwoita mascara w dobrej cenie.

11 komentarzy:

  1. Całkiem fajny efekt, ale ja też oczekuję bardziej spektakularnych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna szczoteczka. Efakt też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda :) Mi wystarczyłby efekt po 2 warstwach :) No i jaka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez sie podoba - musze wyprobowac bo tak trafilam na Wibo - z polecenia i pozytywnych opinii :)
    Zapraszam na moje rozdanie Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy efekt, a ja ciągle MF 2000 calorie, może warto poszukać czegoś tańszego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam ją mojej mamie i zdarza mi się jej używać. śmiem twierdzić, że daje lepszy efekt niż Grashka, jednak po jakiś 2mcach od otwarcia zaczyna się trochę osypywać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. po przeczytaniu tego posta zaczynam się pomału przekonywać, że maskary tanich firm nie są takie złe.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...