Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 października 2011

NOTD - leopard


Paznokcie w sumie wczorajsze - trzeba było coś wymodzić na sobotnie wyjście :)

Użyłam kupionego niedawno lakieru P2 - 670 Elegant, ślicznego brązu Essence - Desert Fox z limitki ITW i czarnego lakieru do stempelków z Essence (którego konsystencja mi nie bardzo pasuje, ale nie mogłam znaleźć innego czarnego).

Do zrobienia zdobień wykorzystałam sondy kupione na ebayu:


Efekt końcowy:


Jak wrażenia? :)

26 komentarzy:

  1. Świetna panterka ci wyszła :). Szkoda, ze ja nie mam tak wprawnej ręki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! super, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te sondy.. Jak tego szukać na ebayu? A może na Allegro też da się takie kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yasinisi na ebayu kosztują około 6-7 zł i wysyłka jest darmowa, więc chyba tam opłaca się najbardziej. Ja kupiłam na tej aukcji:
    http://www.ebay.pl/itm/5x-2way-DOTTING-Pen-Marbleizing-Tool-Nail-Art-Dot-Paint-/320744260857?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aadd904f9#ht_1556wt_905

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo gucio :D a może pokażesz jak takie wynalazki się robi?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, bardzo mi siępodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne! Też bym chętnie zobaczyła, jak to się robi, zrobiłabym sobie w innych kolorach (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna panterka :) I kolorki świetnie dobrane. Muszę pokombinować z panterkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym umieć ztobić taką panterke,ale z wykałaczka to ja nie zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie ;-)
    pokaż jak stworzyć takie coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda, również chętnie obejrzałabym step-by-step :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt



    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie takie zdobienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i masz... właśnie nie wytrzymałam i zamówiłam sobie te sondy na allegro;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...