Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 października 2011

Wrześniowe rozdanie - wyniki

Liczba zgłoszeń przeszła moje oczekiwania, cieszę się, że trafiłam z nagrodami w wasze gusta. Zebrało się równo 222 osoby, fajna liczba. :) Jestem bardzo wdzięczna tym, którzy podzieliły się ze mną uwagami dotyczącymi tego bloga. Za wszystkie dziękuję - kilka sugerowanych zmian już wprowadzam w życie, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.

Żeby nie przeciągać - wyniki:

Zestaw niebieski wygrywa:



Zestaw różowy wygrywa:



Zestaw żółty wygrywa:



Spośród osób obserwujących na Facebooku puder mozaikowy Basic wygrywa Marlena Ł.

Gratuluję wszystkim zwycięzcom! Tym, którym się nie udało cicho szepnę, że mam pomysł na kolejne rozdanie... ;)

20 komentarzy:

  1. gratulacje - ale byłam blisko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Bardzo fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj było blisko ;p
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Boże wygrałam!Nie wierzę.Chcę podziękować mamie tacie pani z warzywniaka i panom z pod kiosku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje :) Nagrody naprawdę były świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze! Dzieki ! ;D
    generalnie nie mam szczescia w rozdaniach, a tu prosze.. ;D
    juz wyslalam dane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nagrody ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z wygranej :)) Dane podałam już na maila. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...