Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 5 października 2011

Essence - Colour&Go nr 67 Make It Golden


Po wycofaniu z oferty lakierów Multi Dimension trzeba czymś zapełnić pustkę w szafach i w sercach klientów. ;) Żebyśmy nie tęskniły za bardzo za MD, Essence powiększyło gamę kolorystyczną lakierów Colour&Go. Wśród nowych kolorów znalazł się między innymi nr 67 - Make It Golden, który wg mnie lepiej wpasowałby się w topy niż w linię C&G.


Pędzelek jest wygodny, szeroki jak we wszystkich lakierach tej serii. Sam lakier jest bezbarwny, ale wyładowany po brzegi złotymi świecidełkami - brokatem i mini cekinami.


Jako samodzielny lakier nie jest dla mnie, bo nie lubię, kiedy przebija mi płytka spod lakieru. Jednak jako top podoba mi się przeokrutnie.

Zastanawiałam się, na jakim lakierze prezentuje się najlepiej i wychodzi, że na wszystkich mi się podoba.
Pokażę wam, jak wygląda na kilku lakierach z mojej kolekcji:


Essence C&G - 19 Vip Appeal
Essence C&G - 22 What Do U Think
Essence Into The Wild - 03 Heart Chakra
Essence Go Snow - 01 Snow Bunny




Essence Return To Paradise - 02 My Litlle Orchid
Wet'N'Wild - bez numerka
Art De Lautrec - 417
Essence Blossoms etc... - 04 Bloom-a-loom



Pierre Arthes - Joopi nr 116
Essence Blossoms etc... - 05 Forget-me-not
Essence I Love Berlin - 04 Buddy Bear
Essence C&G - 37 Just Rock It!



Essence Blossoms etc... - 02 I Like
Pierre Arthes - Joopi nr 120
MIYO Parfume - 29 Mango/papaja
Essence Return To Paradise - 03 Back To Paradise



Wibo Rose Collection - nr 3
Vipera High Life - nr 820
Essence Return To Paradise - 04 Fruit Punch
Paese - nr106



Claire's - chyba 253 (?)
Basic Travel Color - 02 Neu Delhi
Essence Into The Wild - 01 Desert Fox
Essence Return To Paradise - 01 Jungle Drum



Lakier usta - 298 albo 296 (złoty)
Essence Metallics - 02 Copper Rulez!
Essence C&G - 35 Movie Star
MySecret - nr 121


Jedyne, co mi się nie podoba to to, że trzeba bardzo się starać, żeby nałożyć go równomiernie. Większe cekiny potrafią się zebrać w jednym miejscu, pozostawiając część paznokcia "gołą".

26 komentarzy:

  1. nie lubię bezbarwnych lakierów z drobinkami złota, serduszkami, itp...

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, jakie piękne paznokcie! Zdradź proszę co masz na środkowym palcu na dwóch pierwszych zdjęciach: moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje na tych lakierach. Jak tylko znajdę go w naturze to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. na fioletach brązach i pomarańczach wyglada prześlicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że pokazałaś jak się prezentuje na różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie chciałby się go nakładać- za dużo zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie Twój blog, a szczególnie zdjęcie główne, świetny pomysł heheh :D myśle ze tak wiele z nas wygląda na zakupach :D:P ładne lakiery

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaau, co to za lakier w tym ślicznym kolorze na środkowym palcu z pierwszego zdjęcia? :) najbardziej podoba mi się chyba na beżach i brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez złotka wyglądają prześlicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny top aczkolwiek nie powala ale mysle ze znalazlabym dla niego zstosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny efekt.. Tylko to zmywanie brokatu..

    OdpowiedzUsuń
  12. na brązach i szarościach wygląda bosko :) A powiedz co to za lakiery, te dwa ostatnie granatowe?

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG, flejksy ^^ Świetnie wyglądają z brązem.
    Po ile to cudeńko? Oj będzie napad na nature :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podoba na niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny, lakiery o któr się pytałyście to:
    1 zdjęcie środkowy palec - Essence ITW Heart chakra
    2 zdjęcie środkowy palec - Essence Blossoms - Bloom-a-loom
    3 zdjęcie środkowy palec - Essence ILB Buddy Bear
    3 zdjęcie wskazujący palec - Essence C&G 37 Just Rock It

    Trafiłyście na same Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprostowanie: na środkowym palcu w fioletach jest Art de Lautrec nr 417, Essence Bloom-a-loom jest na wskazującym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny jest ten lakier i prawie na wszystkich wyglada genialnie :D jutro muszę zajść do natury i zobaczyć czy do dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten top! Gdyby nie Ty to na pewno nie zwróciłabym na niego uwagi!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę go mieć ;) świetna prezentacja na różnych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. wooooow genialne zestawienie. dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się na prawie każdym kolorku - a jak go pierwszy raz zobaczyłam to pomyślałam, że do niczego nie będzie mi pasował i koniec konców nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na nudziakach i brązach super wygląda. No i ogolnie świetne zestawienie ze wszystkimi kolorami :).

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha. nie mogę przestać się śmiać. jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno zostanę na dłużej, a to za sprawą świetnego nagłówka! :))
    shopping monster - tak na dobry początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie, wygląda dobrze na każdym kolorze! jedynym wyjściem jest nabycie tego lakieru, o tak. mam nadzieję, że czeka na mnie i jutro w douglasie się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...