Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 października 2011

Essence - LE Circus Circus


Pomysł na limitkę oczywisty (kiedy się go już pozna) i zarazem genialny w swej prostocie. Lakier Essence Circus Confetti zrobił niezłą furorę, czemu więc nie poświęcić motywowi cyrku całej kolekcji? Daje to duże możliwości - kolory, brokaty i rozmach. Ja czuję się przekonana.

Możemy się przygotować na:

cienie w kremie


prześliczny rozświetlacz


brokatowe eyelinery


ciekawie wyglądające lakiery do ust


błyszczyk nawierzchniowy dodający blasku


dwustronne lakiery do paznokci


kosmetyczka


Na zdjęciu ogólnym można zobaczyć jeszcze perfumy, naklejki na paznokcie i (chyba?) roletkę z zapachem.

Limitka powinna wejść do sprzedaży w grudniu (w Niemczech). Chcecie? Ja chcę!

18 komentarzy:

  1. jedynie drugi lakier od góry mnie kręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne te lakiery dwustronne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwustronne lakiery mogą byc ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekły te cienie w kremie, reszta jak dla mnie jest zbyt brokatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zerknę na tą limitkę jak będzie w sklepach, ale jak na razie chęć bym miała tylko na rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow suuuper:D Ale cienie w kremie mogli dac bardziej cyrkowe-kolorowe. Lakieryy ojjjj przygarnęłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O super! Na święta jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozświetlacz na pewno kupię, jak u nas ta LE się pojawi, a inne rzeczy wyjdą w praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kupię rozświetlacz, jeśli limitka trafi do Polski (: Ale jak kleopatre, czuję się lekko rozczarowana dość monotonnymi kolorami tej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym trafiła na taką limitkę na pewno skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, chętnie zobaczę je z bliska, jak już pojawią się w drogerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten rozświetlacz musi być mój:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:http://xxstarrynightbluexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym bardzo chciała, ale wątpię czy ukaże się w mojej drogerii :( i czy w ogóle będzie w Polsce ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki!:)
    zapraszam do siebie- www.martittta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...