Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 października 2011

Eveline - błyszczyki hamujące apetyt?


Natknęłam się ostatnio na taki stand. Powiem szczerze, że pierwsze słyszę - jakoś wcześniej mi to umknęło. Mianowicie firma Eveline wprowadziła błyszczyki do ust mające na celu hamowanie apetytu, czyli mówiąc wprost - mające działać odchudzająco.

Wskazania i działanie
  • Zawiera formuła SLIM EXTREME.
  • Sprzyja utracie wagi.
  • Kuszące usta szczupłe biodra.
  • Innowacyjny błyszczyk hamujący apetyt dla nowoczesnej kobiety!
  • Błyszczyk Goodbye Appetite to idealne rozwiązanie dla nowoczesnej kobiety, która pragnie kusić smukłą sylwetką i jedwabiście gładkimi ustami. Innowacyjna formuła SLIM EXTREME po raz pierwszy zastosowana w błyszczyku, pomaga zredukować apetyt i uzyskać wymarzoną sylwetkę.
  • Delikatna i cienka skóra ust umożliwia szybkie wchłanianie składników aktywnych, które przyczyniają się do ekspresowej redukcji łaknienia. Wyciąg z zielonej kawy pomaga walczyć z uczuciem głodu. Aromaterapeutyczne właściwości olejku z bergamotki i grejpfrutaniwelują ochotę na jedzenie i dodają energii, zapewniając poprawę samopoczucia na cały dzień.
Formuła SLIM EXTREME zawiera:
  • zieloną kawę – składnik powszechnie wykorzystywany w celu utraty wagi
  • olejki z bergamotki i grapefruita dzięki swoim aromaterapeutycznym właściwościom hamują uczucie głodu i poprawiają samopoczucie
  • bogactwo składników silnie nawilżających, które zmiękczają i odżywiają skórę ust oraz filtry UV chroniące usta przed szkodliwym promieniowaniem.

Nie wiem, czy wierzyć w obietnice producenta, ale zastanawia mnie jedno. Czy działanie odchudzające to faktycznie coś, czego szukam w kosmetykach tego typu?

Używałyście może tych błyszczyków? Jest to dla was fajny pomysł czy może znaczne przegięcie?

34 komentarze:

  1. Też jeszcze o tym nie słyszałam. O kurde! Czego to nie wymyślą :/ To jakiś żart? ''Kuszące usta, szczupłe biodra'' - to jest chyba produkt dla kobiet z IQ zero? Trochę jestem zbulwersowana... Eveline ma u mnie minusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Jakoś zbytnio nie wierzę w działanie tego błyszczyku, bo niby jak on może nam pomóc zrzucić zbędne kg albo pokłady lekkiego tłuszczyku?

    Zdecydowanie mówię NIE.
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym, ale nie wierzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już czytałam o nim recenzję i oczywiście to pic na wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby stworzyli taki błyszczyk, który by pohamował mój apetyt, to zapłaciłabym za niego fortunę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :O hahaha :D Świat oszalał:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu padłam! Błyszczyk odchudzający ;D. Niedługo wymyślą bronzery redukujące trądzik i cienie poprawiające wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zgadzam się z Ewą... Świat oszalał :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wariactwo :) Jeśli ten błyszczyk hamuje apetyt, to może powinni ostrzec na opakowaniu, żeby nie wygrzebywać go z opakowania i nie stosować doustnie :D To niebezpieczny wynalazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich błyszczyki. świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie przegięcie, naprawde sądzą że kobiety są takimi idiotkami żeby w to uwierzyć...?

    OdpowiedzUsuń
  12. speców od marketingu poniosło..

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha :) Ale wymyślili :D Naprawde przesadzaja z chwytami marketingowymi i żeruja na biednych kobietach !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę te błyszczyki, jak dla mnie to trochę głupi i jednocześnie zabawny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To marketingowcy pojechali po bandzie.Chyba byli pod "wpływem" wymyślając coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż. ktoś miał poczucie humoru.
    Bardziej bym uwierzyła w działanie tego cuda gdyby kazali aplikować go na biodra ;)

    Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi dość... idiotycznie :P W takie cuda to nie uwierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytalam tego posta kilka razy i dalej chyba mam oczy otwarte z wrazenia...matko jedna - czego to ludzi enie wymysla...ehh szkoda slow...kupia to dziewczyny ktore chyba wierza w te wszystkie cud tabletki, kawy wyszczuplajace itp...a wystarczy regularnie jesz, cwiczyc, dbac o cialo i przede wszystkim samopoczucie - bo jak jestesmy szczesliwe to chudniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha, ale się uśmiałam:D

    OdpowiedzUsuń
  20. no tego jeszcze nie było ;D
    ciekawe kto im kupi taki błyszczyk.. no chyba tylko kobiety w wielkiej desperacji...

    OdpowiedzUsuń
  21. czego to nie wymyślą żeby przyciągnąć -.-' nie lubie tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe ile kilogramów tego cudownego błyszczyka trzeba by było zjeść żeby apetyt stracić ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. wraz z siostrą doszłyśmy do wniosku, że te błyszczyki pewnie tak brzydko pachną, że się jeść odechciewa. Ewentualnie tak sklejają usta, że się po prostu nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakos nie wierzę w działanie tych błyszczyków, ale z drugiej strony za taką cenę można przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie ma jak chwyt marketingowy.. jak dla mnie - nie trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no nie... odchudzający błyszczyk? czy to już nie lekka przesada?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha no bez jaj!


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...