Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 22 października 2011

Dermablend Pro - reklama Go Beyond the Cover

http://www.dailymail.co.uk

Znacie tego przystojniaka? ;)

Rick Genest, którego większość ludzi kojarzy jako Zombie Boy'a, został twarzą korektorów Dermablend. W spocie możemy go zobaczyć bez tatuaży, którymi zasłynął między innymi w teledysku Lady Gagi Born This Way.


Reklama jest według mnie świetna - zaskakująca i z pomysłem. Podoba się Wam?

No i Rick bez tatuaży jest niezłym ciachem! :)

23 komentarze:

  1. No, daje radę :). Ale musieli mu tego sporo nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu... zajebista reklama! kocham Ricka i z dziarunkami i z toną tego korektora na ciele! :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go i mnie się bardziej wydziarany podoba ;) Reklama powala, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zajebiste! Uwielbiam tego gościa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam to wczoraj, nie kojarzę go aż tak bardzo, więc bez tatuaży go nie poznałam. świetna ta reklama :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Vichy?
    Toż to firma się dermaBlend nazywa.;]
    Buteleczkę tego cuda można kupić za około 45$
    Jako, że jest tam 100ml się jak najbardziej opłaca;d

    Bardziej mi się podoba z dziarami, a jego wzrok jest momentami przerażający.:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko,że ja czytałam,że to nie jest Vichy - jak napisałaś -tylko osobna marka Dermablend. Zresztą na opakowaniu nie widać nigdzie napisu Vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwie sie, ze sie tak caly oszpecil, przeciez bez tych tatuazy to meeega ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJ! Nie spodziewałabym się, że to jest takie dobre.
    Bez tatuaży wygląda gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Usunęłam 'Vichy'. Zasugerowałam się artykułem z tvn24 http://www.tvn24.pl/-1,1721646,0,1,zombie-boy-usunal-tatuaze,wiadomosc.html tam jest napisane Vichy. No i Vichy ma zastrzeżoną nazwę linii Dermablend. Dzięki za wyprowadzenie z błędu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne reklama :) koleś cholernie oszpecił się tymi tatuażami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jest ciachem z i bez tatuaży. Reklama faktycznie świetna i pewnie dużo ludzi zachęci do kupna skoro tak dobrze zakryli jego tatuaże

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jazda ;d Bez tatuaży wygląda dużo lepie ;) Ale też nie wierzę, że to 'cudo' zakryje wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie reklama powala na kolana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj musieliby chyba nawalić tego kilogramami na niego :) wątie żeby kryło tak wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, niezłe ;) Wciągające. Zaskakujące. Niby oczywiste, a jednak oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj ogladalam ta reklame - rewelacyjna!!!! A ja go wolę w tatuazach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na mnie też ta reklama zrobiła duże wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...