Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 października 2011

Pokusa nie do odparcia...


Obiecałam sobie, że w tym miesiącu przystopuję z zakupami kosmetycznymi. Moje zbiory stale rosną - chwila oddechu przydałaby się mojemu portfelowi.

Ale kiedy zobaczyłam to pudełko w TkMaxxie, moja silna wola wybrała się na spacer a w głowie zaczęły krążyć myśli: "ależ to niesamowita okazja", "kiedy znowu się taka trafi?" czy znane chyba każdej z nas "przecież pracuję więc mogę sobie czasem kupić coś ładnego!". :D

Wahałam się - cena, choć atrakcyjna, wcale nie była niska. Ale z drugiej strony potrafię wydać takie same pieniądze na tanie kosmetyki. A do Essie wzdychałam za każdym razem, kiedy byłam w Douglasie. Tam kosztują 49zł, ale gama kolorów jest zazwyczaj dość uboga. Za to to swatche w internecie - śliczne.


Pudełko zawiera komplet lakierów z kolekcji na lato 2010. Są to pełnowymiarowe, 15ml buteleczki.



Jak widzicie zapłaciłam za nie 125 zł, co daje około 21 zł za sztukę. O wiele milej niż 49 zł :)






Kolory od razu wpadły mi w oko. Teraz pozostaje kwestia jakości. Słyszałam wiele dobrego o tych lakierach - nie mogę doczekać się testowania!

Uważacie, że dobrze zrobiłam kupując te lakiery? A może same macie na oku coś, czemu byście nie potrafiły się oprzeć wpadając na to w sklepie?

22 komentarze:

  1. Tez sie na nie czailam ostatnio w TK maxxie!!! Ale wygraly buty na niebotycznym koturnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolorki :) a ja zawsze omijam TK Maxxa szerokim łukiem bo to fdla mnie nic innego jak jeden wielki lumpeks w dodatku niemiłosiernie tam smierdzi... ale widzac Twoja zdobycz.. zaczynam mocno się zastanawiać nad tym czy nastepnym razem nie pobuszuję na kosmetykach. Chociaż zawsze mam wrażenie, że są przeterminowane...

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki całkiem fajne, ale cena masakryczna ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :). Opłaca się za taką cenę- o ile jakość okaże się tak powalająca, jak niektórzy utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory świetne, cena mimo wszystko wysoka ale jeśli patrzeć na to ile byś musiała dać za każdy osobno to okazja niezła :)
    czekam swatche zieleni:>:>:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć choć jednego essie, sama nazwa jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo wszystko myślę, że ceny w Tk Maxxie i tak są wysokie a cena "przed" podobnie jak w przypadku wyprzedaży w innych sklepach jest specjalnie podwyższana...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, szczęściara z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju, te jaśniejsze róż i pomarańcz są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze zrobiłaś ;) Sama bym się na nie skusiła gdybym je widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie naszczęście zwykłe lakiery Vibo czy My secret utrzymują się do tygodnia, więc odparłabym się pokusie.
    Górny rząd mi się podoba, zielony i pomarańczowy to nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogiee. Ja wolałabym wydać na cos innego ale każdy ma swoje słabości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze, ale takie kolorki można znaleźć u innych firm, a cena mnie po prostu zwaliła z nóg... NIGDY bym tyle nie dała na lakiery, nawet jeśli w przeliczeniu to "tylko" 21zł/szt :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie dałabym tyle za lakiery. Zgrzeszyłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale z Ciebie szczęściara! sama chętnie bym przetestowała essie, tyle dobrego o nich słyszałam i już na kilku blogach widziałam, że dziewczynom udało się upolować je w TK Maxx, a ja ile razy tam pójdę, to niby, przenigdy nie mogę trafić na cokolwiek atrakcyjnego, ani z ciuchów, ani z kosmetyków... i zawsze wychodzę zawiedziona ;)

    a powiedz mi w którym TK Maxx trafiłaś na taką okazję?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, mogłyby się takie cuda i u mnie w TkMaxxie pojawić. Świetny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  17. słuszna decyzja z zakupem tych lakierków :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ciągle do nich wzdychałaś, to pewnie że dobrze zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna okazja! no ja sobie powzdycham.. czekam na jakies opinie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem twojej opinii o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...