Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 kwietnia 2012

Orly - Feel The Vibe kolekcja lato 2012

od lewej: Melt your Popsicle, Dayglo, Skinny Dip, Glowstick, Beach Cruiser, After party

Pojawiła się już zapowiedź letniej kolekcji lakierów Orly. Kolory jak najbardziej pasujące do letniej opalenizny - neony, biel, czerń. Wygląda kusząco :)

W jej skład wejdą:
#40760 Beach Cruiser – fuchsia neon
#40761 Skinny Dip - navy blue with iridescent blue
#40762 Dayglow – pearl white
#40763 After Party – electric light blue
#40764 Melt Your Popsicle  – orange neon
#40765 Glowstick  – neon yellow



13 komentarzy:

  1. WOW, ale dają po oczach!! Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie intensywne akcenty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zapowiedź, tylko ja nie znam tej marki. Ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh jakie cudowne kolorki:) takie SOCZYSTE:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż buzię otworzyłam:D Ciężko mi wydać na lakier więcej niż 10 zł, ale widząc takie kolory stwierdzam, że musze to mocno przemyślec:D

    OdpowiedzUsuń
  6. róż i niebieski - ahhh piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już sobie zakupiłam z vipery super pomarańczowy i pomalowałam paznokcie nim z dwa, góra trzy razy, bo wygląda jakby ceny się nakleiło na palce ;P

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...