Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 12 grudnia 2012

Hean - stwórz swój własny komplet cieni


Nowość od marki Hean - wzorem takich marek jak Kobo czy Inglot firma udostępniła możliwość samodzielnego kompletowania paletek cieni.  Na dodatek  możemy zrobić to za niewielkie pieniądze, bo pusta paletka z magnesami kosztuje 9,99zł, a pojedynczy wkład (promocja do końca grudnia) - 4,99zł. W ofercie znajdziemy cienie połyskujące, matowe i metaliczne.

Paletka do kupienia tutaj
Wkłady można zamówić tutaj

Ja cienie z Heana bardzo lubię, więc pokusa jest spora. :)





24 komentarze:

  1. kilka kolorów bardzo mnie kusi :)
    ciekawe ile będą kosztować później

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa i chciałam obejrzeć cienie ale niestety linki w poście nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poczekam na jakiekolwiek swatche i opinie i na pewno się skusze na kilka kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Fajnie to wygląda. Nigdy nie używałam cieni z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo. Chyba się muszę poważnie namyślić, bo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Nie miałam jeszcze do czynienia z cieniami Heana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce! Niektóre kolory są zniewalające

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak z pigmentacją i trwałością metalicznych cieni? bo spodobało mi się kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolorki, ciekawe jak się będą sprawdzać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szmaragd jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie, ciekawe czy stacjonarnie też będą do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam tą zapowiedz na blogu Hean, też się nad tym zastanawiałam... szczególnie ze cena promocyjna jest do końca m-ca, ale... hmmm... chyba odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  13. OOoo, właśnie mam ochotę na nowe cienie, na koniec miesiąca sobie sprezentuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O fajnie trzeba zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre rozwiązanie z tymi wkładami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super rzecz :) jak w końcu zainwestuję w glam boxa, na pewno coś z nich wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie taka paletka kusi :D Ale poczekam aż pojawią się swatche tych cieni w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o cholera, chyba zmienię moją wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaa!!!!! - krzyknęła z radości i zniknęła w sklepie online marki HEAN w celu dokonania zakupu

    :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To to samo będzie co Kobo, Kobo było produkowane przez Hean ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...