Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 grudnia 2012

ShinyBox - grudzień 2012


W tym miesiącu Shiny dotarł do mnie z niemałym opóźnieniem - kurier się nie spisał. GLS ma u mnie sporego minusa - ani awizo, ani telefonu a ja po dwóch tygodniach na własną rękę muszę dowiadywać się, że paczka jest w jakimś Parcel Shopie.. Nie mówiąc o tym, że nie ma szansy, żeby kurier u mnie nikogo nie zastał, bo zawsze ktoś w domu jest. Na szczęście ekipa Shiny szybko poratowała mnie numerem przesyłki i informacją co się z nią dzieje.

Mimo, że pudełko trafiło do mnie dopiero po świętach, było miłym prezentem. Pierwsze, co się mi rzuciło w oczy, to nowy sposób pakowania. Jeśli pamiętacie poprzednie odsłony, to na pewno kojarzycie, że poza kosmetykami były tam tylko chroniące przed uszkodzeniami styropianowe wypełniacze. Tym razem jest elegancko i estetycznie - wszystko opakowane jest białą i fioletową bibułką i przewiązane wstążką. Nie jest może nie wiadomo jak świątecznie jak w przypadku Glossy, ale wiele przyjemniej niż było dotychczas.


Czas przejść do zawartości:


1) ANNABELLE MINERALS Róż mineralny w kolorze Nude, tester 1g (pełny produkt 30zł/4g)

2) ANNABELLE MINERALS Korektor mineralny w kolorze Light, tester 1g (pełny produkt 30zł/4g)

3) ANNABELLE MINERALS Podkład mineralny w kolorze Beige Fair, kryjący oraz matujący, testery 2 x 1g (pełny produkt 30zł/4g)

4) DELIA Mascara Most Wanted brązowa, pełny produkt 10zł/11ml

5) DELIA Baza wygładzająca pod makijaż XXL, pełny produkt 20zł/55ml

6) DERMEDIC Szampon do włosów chroniący skórę, pełny produkt 24,60zł/200ml

7) ZEPTER Krem na dzień do skóry suchej i wrażliwej, saszetka 5ml (pełny produkt 64zł/50ml)

8) ZEPTER Krem na noc do skóry suchej i wrażliwej, saszetka 5ml (pełny produkt 64zł/50ml)

9) Prezent - ZEPTER naszyjnik w stylu marynistycznym


No cóż, w tym miesiącu Shiny mnie rozczarowało. 

Testery z Annabelle Minerals były swego czasu na ich stronie dostępne za darmo, wystarczyło tylko opłacić koszty wysyłki. Ja z tej promocji skorzystałam i w wyniku tego wszystkie produkty tej firmy z tegomiesięcznego boxa mi się zdublowały. A niestety to była jedyna nowa marka - wszystkie pozostałe w ShinyBoxie mieliśmy już okazję widzieć. Przydałaby się mała odmiana. 

Kosmetyki z Delii nie są może niczym luksusowym, ale ich przynajmniej mam zamiar używać. Tuszu do rzęs w brązowym kolorze jakimś dziwnym trafem do tej pory nie miałam okazji posiadać, więc fajnie będzie wypróbować. Baza trafiła mi się wygładzająca. Gdybym miała wybierać, to wolałabym rozświetlającą, ale ta też się nie zmarnuje. :)

Szampon do włosów chroniący skórę głowy marki Dermedic chętnie wypróbuję, za to próbki kremów  Zeptera są trochę pomyłką. Dwie saszetki po 5 ml raczej nie przekonają mnie do zakupu pełnowymiarowych produktów, zwłaszcza że nie są najtańsze. Prezent w postaci naszyjnika jest miłym akcentem, ale raczej nie będę go nosić. Na szyi wygląda dziwnie - ot, taki niebieski sznurek. Próbowałam zawinąć go dwa razy i nosić jako bransoletkę, ale niestety spada mi z ręki. No cóż.

Podoba się Wam to pudełko?


Produkt tu opisany został mi udostępniony do recenzji, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

2 komentarze:

  1. Niech zbliżający się Nowy Rok 2013 przyniesie same radosne momenty.
    Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych.
    Magicznych miesięcy i pozytywnej energii życzy Hexxana.

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt ladnie zapakowane, ale zawartosc juz gorsza.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...