Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 grudnia 2012

GlossyBox - grudzień 2012


Tego boxa kupiłam przypadkiem. Poprzednie odsłony wywoływały we mnie jakoś mniej emocji, postanowiłam więc zaoszczędzić i odpuścić sobie kolejne pudełko. Los chciał, że kiedy przelałam pieniądze na konto PayPal, żeby zapłacić za zakupy z Ebaya, automatycznie ściągnięto mi opłatę za subskrypcję.

Nie pomyślałam, żeby ją anulować, więc byłam trochę zła. No ale uznałam, że dam mu ostatnią szansę. Żałuję?

Tym razem zamiast czarnej, standardowej bibułki, zobaczycie uroczą biało-czerwoną jej wersję. Ostrokrzew, renifery, piernikowe ludziki - jest ślicznie i świątecznie. A co kryje się pod spodem?


1) BATISTE Suchy szampon o zapachu Cherry, miniatura 50ml (pełny produkt 15,90zł/200ml)



2) CLARENA Stem Cells Cream, tubka 30ml (pełny produkt 142zł/50ml)



3) MODEL CO Lip Duo, pełny produkt 120zł/3,8g(szminka)+2,3ml(błyszczyk)



4) SCOTTISH FINE SOAPS COMPANY Au Lait Body Milk, miniatura 30ml (pełny produkt 44,90zł/220ml)



5) YASUMI Micellar Liquid 3 in 1, miniatura 50ml (pełny produkt 29zł/170ml)



6) KRYOLAN HD Eyeliner, produkt VIP 50zł/6g



Tą odsłoną GlossyBox wkupił się znów w moje łaski. Pudełko podoba mi się przeogromnie, od kosmetyków zaczynając (zawsze na pierwszym miejscu! ;)), na oprawie kończąc.

Suchy szampon Batiste pojawiał się w zagranicznych edycjach i cieszę się, że do nas też zawitał. Mam ciemne włosy i nie wiem, jak się będzie na nich sprawował, ale z chęcią wypróbuję - czasem się coś takiego przydaje. Krem z roślinnymi komórkami macierzystymi od Clareny to ciekawy produkt, ma też sporego plusa już za pojemność. Tubka jaka do mnie trafiła, to ponad połowa pełnowymiarowego produktu.

Duo marki ModelCo przyjemnie wygląda na ustach, chociaż szminka w opakowaniu wydaje się być trochę ciemna. Na szczęście równoważy to jaśniejszy od niej błyszczyk. Balsam do ciała SFSC ani mnie ziębi, ani grzeje, pewnie tak czy siak go zużyję. Szczęście, że nie jest to kolejny krem pod oczy. ;) Za to płynu micelarnego od Yasumi jestem bardzo ciekawa. Ma dość atrakcyjną cenę, zobaczymy czy jakość idzie z nią w parze.

Na koniec niespodzianka - produkt VIP. Eyeliner Kryolan w kolorze Ebony to strzał w 10. Miałam okazję pomacać go kilka razy i nosiłam się z jego zakupem. Touché, Glossy, touché... :)

Miłym dodatkiem są także ogrzewacz do rąk i bileciki, które można dołączyć do prezentów oraz karta zniżkowa na wyszczuplające zabiegi Yasumi (-30zł).


Na koniec fotka grupowa - prawda, że to przyjemny widok? ;)


Wartość kosmetyków z tego pudełka to około 280zł. 

A Wy jesteście zadowolone ze swoich pudełek? A może to tylko w mój gust tak trafili?

22 komentarze:

  1. pudeleczko genialne idealnie trafione tez i do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartośc barrrrdzo mi się podoba ;)))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja :) ja tez sie ze swojego ciesze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ rewelacja ! :D kryolan <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Box:) Opakowanie jak najbardziej na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Pewnie za pate dni te pudelko bedzie na stronie zlotewyprzedaze za pol ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełko bardzo tematyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. co do eyelinera po pewnym zcasie robi sie szary ..

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz od kilku miesiecy nie kupuje pudelka , tego tez nie zaluje - jedynie moze eyeliner by sie przydal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy możesz dodać zdjęcie tego eyelinera jestem ciekawa jego konsystencji itp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajny,fajny ten BOX :) Postarali się na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie miałam eyelinera w pudełku ;-/

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się, bogaty box ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój box będzie u mnie w poniedziałek i... nie mogę się doczekać!!! :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kumam po co piszesz ze wartość pudełka to 280zł?? Wg matematycznych mocno zawyżonych obliczeń wynika że max 193zł (biorąc pod uwagę iż MODEL CO Lip Duo to pełnowartościowy towar w cenie 10funtów czyli ok 50z)clarena ok 85zł, produkt vim na allegro 40zł reszta to próbki o wartości 4-9zł.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...