Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 7 grudnia 2012

NOTD - kawiorowe paznokcie w świątecznej (?) kolorystyce ;)


Tak, wiem - do świąt zostało jeszcze sporo czasu. Jednak ja już czuję tą atmosferę (niemałe znaczenie ma tu  śnieg, który zalega za oknem) i powoli się do nich szykuję. 

Miałam ochotę na caviar nails, wybrałam więc kolory kojarzące mi się najbardziej ze świętami - czerwień OPI i zieleń Flormaru, oraz bulion w białym kolorze, który mi się kojarzy ze śnieżkami. Jak zwykle nie ma się co oszukiwać - jest to mani typowo jednodniowy, zwłaszcza, że akurat te kuleczki są spore.







Efekt na paznokciach mi się podoba, ale powiem szczerze, że bardziej niż ze świętami skojarzył mi się z...


:D

A Wam z czym się kojarzą? :)

39 komentarzy:

  1. śliczne są ;)
    Hah . kojarzą się z tymi grzybkami z gry Mario ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne te kuleczki- bardzo nieregularne, ale rzeczywiście wyglądają jak śnieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie XD Wyglądają jak posypka na ciastku :P Kawior zdecydowanie za duży.

    OdpowiedzUsuń
  4. ani ładne ani praktyczne .. jak w tym np. zrobic obiad ? nie bardzo mi sie podoba ta kawioromania ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego autorka napisała że to tepowy jedniodniowiec ;p

      Usuń
  5. Oj mi też się nie podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kawior mi się nie podoba. Po 1 zdjęciu myślałam, że będzie to jakaś zielona choinka na czerwonym tle + bombki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł. Niestety z bulionem jest tak, że im jest go więcej, tym się lepiej trzyma - pojedyncze kuleczki odpadłyby błyskawicznie :(

      Usuń
  7. Wygląda trochę to, jak styropian :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam podobne skojarzenie :)

      Usuń
    2. Też mi się tak skojarzyło.:)

      Usuń
    3. Tak samo pomyślałam :D pasowałyby do mojego remontowego mieszkania :P
      rzeczywiście kuleczki duże, więc mogą się nie trzymać. ja zazwyczaj używam takich malutkich i czasem taki mani jest bardziej trwały niz standardowy :D

      Usuń
    4. i mi to na myśl przyszło :D

      Usuń
  8. Kawior chyba troszkę za duży, ale kolorystyka zdecydowanie bardzo świąteczna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kawiorkowe mi się w ogólenie widzą ale te to już przegięcie ciut ;)
    może na jasnym tle by spróbować :>

    OdpowiedzUsuń
  10. mi te kuleczki kojarzą się ze styropianem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widzi mi się ani kawior, ani zamsz, ani gumowe ozdóbki - dla mnie płytka powinna być jak najbardziej płaska :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Modne perelki :D Jak sie trzymaja, chyba kiepsko?

    OdpowiedzUsuń
  13. mało praktyczne, za każdym razem jakbym sobie taki mani zrobiła to patrzyłabym czy jakiejś kuleczki nie zgubiła :D ale patrzeć na to mogę, byleby nie mieć na rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakbyś styropian miała na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają, chociaż ja bym spróbowała nałożyć je gęściej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie jestem wielką zwolenniczką tej metody, a ten rozmiar kulek to już w ogóle się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ciekawie :) Jak śnieżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kojarzą mi się z kuleczkami styropianowymi :P

      Usuń
  18. Mnie przypominają jajeczka małe albo łepki wychodzących dopiero z ziemi pieczarek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciutkę wygląda ja kuleczki ze styropianu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie wyglądają jak grzybki z Mario. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Daleko do świąt? :P To ja mam chyba inny kalendarz :P
    Aaaa efekt jakoś tak, niebardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  22. cukieraski! a trzymają się dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  23. średnio do mnie przemawia :) jeśli już to wolę w wersji kiedy jest tych kulek na prawdę dużo!

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda jak donat w kolorowym lukrze z posypką :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak bym miala takie pazurki to pewnie bym pozdrapywała białe kuleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę zaglądać częściej - proszę o więcej paznokciowych inspiracji:D
    Pozdrawiam i zapraszam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. może i niepraktyczne, ale za to efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne! a jaka jest wielkość tego kawioru? znaczy ile mm ma jedna kuleczka? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...