Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 8 grudnia 2012

WiboBox nr 3


Trzecia odsłona WiboBoxa z małym poślizgiem - Poczta Polska nie obeszła się dobrze z moją przesyłką. Kiedy ją otworzyłam uderzył mnie zapach lakieru, a wnętrze było przykrym widokiem. Jednak Wibo spisało się na medal, błyskawicznie dosłano mi drugiego boxa. Co się w nim znajdowało?


Z marki Lovely otrzymałam fluid matujący do każdego rodzaju skóry, trzy błyszczykowe pomadki oraz pędzel do różu.


Wibo za to rozpieściło mnie, lakieromaniaczkę, lakierami z trzech Trend Edycji: Plant Life, Vintage Garden i Arctic Expression (można je znaleźć w dużych szafach Wibo). Prawie wszystkie mają shimmerowe wykończenie, chociaż nie we wszystkich przypadkach jest ono widoczne na paznokciach. Pierwsze wrażenia to zaskakująco dobre krycie i dobra trwałość.




Rzut okiem na wykończenia kilku z nich:





I na koniec miły i jakże przydatny gadżet - ekologiczna torba na zakupy z logiem portalu zszywka.pl


34 komentarze:

  1. Fajnie,ze tak to załatwili i wysłali Ci drugiego boxa :) Zawartości pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wysłali drugi :) Box bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale miazga....

    a dla Wibo gratki za porządne załatwenie sprawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam kiedyś w podobnej sytuacji :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie postąpili, że wysłali drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że dostałaś drugi ;)
    Lakiery śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna zawartość, ale ten 1-wszy to niezła masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam nadtłuczoną butelkę :/ Na szczęście zawartość została w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła masakra z tą potłuczoną buteleczką. Plus dla nich, że wysłali Ci drugie pudełeczko. Bardzo fajna zawartość. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny jest ten box bo zawiera kolorówke i lakiery, ale ogolnie nie lubie Wibo i Lovely :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci rozpieprzyli paczke :O :( :*

    OdpowiedzUsuń
  12. no
    poczta polska jest tragiczna
    jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  13. ehhh ta poczta polska.. ;/ dobrze , że Wibo wysłało drugiego boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz bardziej podoba mi się ten box ;D
    bardzo fajne lakierki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wibo świetnie się spisało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Szkdoa tylko ze poczta polska jak zwykle cos zorbi :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż strach coś nadawać na poczcie :O
    Za to brawa dla postawy Wibo.
    Podobno pomadki Lovely są całkiem, całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam że wibo ma boxy! kurcze chciałabym te lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  19. super, że wysłali nową paczuszkę, Poczta Polska mnie zadziwia w jaki sposób traktują paczki - tylko zniechęcają do korzystania z ich usług.

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki numerk ma różowy lakier z wibo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fluid do wszystkich cer? :D cuda na kiju ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak to jest z naszą pocztą niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery <3 jeden z nich mam i nawet opisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że Wibo nie olało sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy dostałaś i dobrze że dostałaś drugą paczkę ;) bo z pierwszą rzeczywiście nieładnie się obeszli

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję boxa, a poczta powinna się wstydzić ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy te pomadki są podobne do Wibo Eliksir?

    OdpowiedzUsuń
  28. żałosna poczta... wszystko gubią, albo niszczą

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...