Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 19 grudnia 2012

NOTD - choinki :)


Mimo całego pośpiechu, zapracowania i gorączki zakupów, nie mogłam sobie odpuścić kolejnych świątecznych paznokci. Poprzednie, kawiorowe, do świąt odnosiły się w sumie tylko kolorami - tym razem skojarzenia są bardziej wyraźne. ;)

Inspiracja: fantastyczna Kayla Shevonne

Użyłam:
Lovely - Color Mania  (numerek starty)
Flormar - Super Neon Colors N007
Essence - A New League #04 Tommy's Favorite Green
Inglot #320
gwiazdki - Empik
sonda do paznokci - Ebay

A co z tego wyszło...?


Mam wrażenie, że na długich paznokciach wyglądałoby to lepiej, a niestety musiałam swoje dość poważnie skrócić. Ogólnie jednak przyjemnie to wygląda a gwiazdki ładnie się mienią różnymi kolorami, czego na zdjęciach do końca nie widać. No i sam mani jest wyjątkowo banalny, a mimo to widać 'co autor miał na myśli'. ;)

Podoba się Wam? :)



61 komentarzy:

  1. Ale piękne choinki! Nie sądziłam, że namalowanie choinek na paznokciach, bez akrobacji z obklejaniem ich taśmą lub innymi dziwnymi metodami jest możliwe. A tu proszę, kropeczki wyglądają naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świąteczne :) niezwykle pomysłowe!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Na to bym nie wpadła :)
    Koniecznie do wypróbowania; dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, a jak efektowne. Muszę spróbować czegoś takiego na własnych paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne, nie wpadłabym na to :)) Do tej pory oglądałam jakieś kosmiczne sposoby malowania choinek na paznokciach, a te są akurat na moim poziomie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze chyba nie było, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takich jeszcze nie widziałam! świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chce takie pazurki!:) Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł:) I fajnie wygląda
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie! chyba odgapię któregoś razu....:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe choineczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sobie zgapię ;d, akurat planuje zrobić choinkowy motyw na pazurkach a ten jest bardzo prosty, tylko boje się, że moje kropki nie wyjdą na kształt choinki..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śmiesznie podeszłaś do świątecznego tematu! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wykonanie takie proste, a efekt po prostu fenomenalny!
    te abstrakcyjne choineczki zachwycają :) są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Mam ten lakier zielony z Essence ale go jeszcze nie używałam. Hmmm... no to już wiem co z niego wymaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszło! No i właściwie wydaje się być łatwe do odtworzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świenie wyszło :]
    planuję podobny sesese

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pomyślałam, żeby do choinek dołożyć gwiazdki. Wykorzystam chyba pomysł na święta:)
    Bardzo ładny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne :D Ogólnie lubię zdobienia na białym lakierze, mimo że większość dziewczyn nie nakłada go na całość paznokcia. No i muszę się rozejrzeć po Empiku za takimi gwiazdkami, bo jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na te działy :D Zwykle gnam na książki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się. Prosty pomysł, a wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł! ślicznie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowo, genialnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, w sumie możnaby zrobić takie kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post dear :)

    Join jewelry giveaway on my blog :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/12/giveaway-vii.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog :D

    obserwujemy ? ?

    zapraszam :
    MEKSTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Woow, ale super Ci to wyszło!!!
    Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać czasem! :)
    Zapraszam też do siebie www.abc-un.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny efekt naprawde mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. Niech taneczny, lekki krok, będzie z Tobą cały rok, niech prowadzi Cię bez stresu, od sukcesu do sukcesu! Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne paznokcie! szkoda, ze mis ie ręce trzęsą jak staram się cos takiego zrobic hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oryginalne i szalone, super! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania kosmetyki The Body Shop.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...