Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 grudnia 2012

Essence - LE Hugs & Kisses (zapowiedź)


Kolejna edycja limitowana od Essence. Nie porwała mnie jakoś nie wiadomo jak, ale na peeling do ust i glitterowe topy będę polować. Jestem też ciekawa wody toaletowej, mam nadzieję, że znów będzie dostępny tester - może się skuszę.

Wpadło Wam coś w oko?

18 komentarzy:

  1. Mnie tylko te peelingi kuszą... chyba, zobaczymy "na żywo" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się nic nie podoba :<
    moim zdaniem kupowanie peelingu do ust jest zbędne kiedy same możemy go zrobić z cukru i miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda toaletowa, peeling do ust i toppery :D
    Choć i tak jeśli limitka dojdzie do Polski to w koszyku wylądują całkiem inne rzeczy. Zawsze tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. toppery piękne! będe polować na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie toppery mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. toppery wydają się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko nie wiesz gdzie można wymieniać/sprzedawać swoje lakiery za darmo?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling do ust wygląda ciekawie. zawsze to cos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż ma bardzo interesujące kolorki, jestem ciekawa swtachy. Po za tym kuszą mnie toppery, lip tinty i brokatowe eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling do ust bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę nic ciekawego w tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, peeling ciekawi, ale reszta? Jakaś taka za bardzo dziecinno-cukierkowa, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nic z tej limitki nie kusi póki co.

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziutka limitka aż cukier się wylewa;)...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko lip scrub mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie zainteresował ten jasny lip tint, scrub i toppery własni ;) ciekawe kiedy bd w naturze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...