Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 lutego 2012

Dziwne nałogi - piję lakier do paznokci...


Wiele z nas ma kilka nietypowych czy wręcz dziwnych nawyków. Obsesyjne kąpanie, mycie zębów, wycinanie skórek zbyt głęboko itd. Widziałam już programy z cyklu "Dziwne nałogi" i za każdym razem byłam zszokowana. Jedzenie gąbki z kanapy, plastiku, papierowych ręczników... nawet nie wiemy, co czasem ludziom przychodzi do głowy.

Dzisiaj trafiłam na blogu Kimkie's Nails na odcinek, po którego obejrzeniu mnie wręcz zamurowało. Coś dla znających angielski: dwie kobiety - jedna nałogowo pije lakiery do paznokci, druga w pogoni za nienaganną czystością nie może przestać dłubać w uszach. Zdając sobie sprawę, z czego produkowane są lakiery, nie jestem sobie w stanie wyobrazić picia ich.

A na pewno nie poświęciłabym żadnego maleństwa z mojej kolekcji... ;)


20 komentarzy:

  1. Ja pier*ole... sorry, ale obejrzalam 3 minuty i nie jestem w stanie brnac w to dalej... patologia na maksa z dramatycznym podkladem muzycznym - cala stacja TLC...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta od lakierów pewnie choruje na to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pica
    Oglądałam kiedyś program o kobiecie, która się żywiła kredą.Ale lakier to większy hardcore biorąc pod uwagę jego skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam czasem ten program na TLC... Z tymi lakierami to przesada, nie wyobrażam sobie tego jak można je pić...

    OdpowiedzUsuń
  4. o masakra! ale co do czyszczenia uszu to ja mam też małe zboczenie;) jak tylko zobaczę wacik to po niego łapię! chociaż staram się odzwyczaić od tego bo co za dużo to niezdrowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. of kors nie wlozylabym sobie nozyczek do ucha:P!

      Usuń
  5. o kurde ;o ale to miało jakieś tam podłoże psychologiczne.. ludzie po różnych zdarzeniach różnie reagują

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nie mogła pić lakierów, wolę wodę- leci szybciej

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wolę lakier na paznokciach jednak... ;) brrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra...od samego oglądania ciężko mi na żołądku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Picie lakierów oO? Gdzieś czytałam o kimś kto uwielbia zapach lakierów do paznokci, już to wydaje mi się dziwne, a co dopiero ich picie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo k..... nie dam rady tego oglądać aż mi się nie dobrze zrobiło....

    aaa fuuuuuuuu


    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja oglądałam jakiś inny odcinek i jedna była uzależniona od jedzenia słodzika a druga od kredy (słodzik jeszcze zniosłam)ale kreda ......błe..

    OdpowiedzUsuń
  12. ogladam podobny program na tlc

    OdpowiedzUsuń
  13. Straszne. Picie 5 buteleczek dziennie? Masakra. Aż mnie zmroziło :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślałam, że chodzi o picie lakieru w sensie szybkie ich zuzywanie. Ale picie lakieru?! Picie lakieru! Wolę nie wiedzieć, jak taka kobieta wygląda wewnątrz.

    A co do dziwnych nałogów to też niekiedy oglądam ten program na TLC i muszę przyznać, że z piciem lakieru może wg mnie konkurować jedynie odżywianie się proszkiem do czyszczenia (jak nasz Cif, w takim pojemniku z sitkiem).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...