Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2012

Właśnie wróciłam z zakupów...


Nie obyło się bez wizyty w Sephorze. Trafiłam na przecenę rzeczy z kolekcji Karla Lagerfelda i wyszłam z paletką cieni. Pierwotnie kosztowała prawie 200 zł, ja dałam za nią 89 zł.

Paleta jest skórzana a w środku wygląda tak (cień drugi od prawej jest czarny - kiepskie światło): 


Pierwsze słocze za mną... ;)

23 komentarze:

  1. Nieźle zaoszczędziłaś :D Paleta prezentuje się pięknie, ciekawe, jak z jakością cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu, pozazdrościć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuźwa ja się na nie czaiłam, ale jednak ochłonęłam, ale trzeba przyznać że promocja zacna :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak te cienie będą się sprawować, bardzo "gadżeciarsko" wyglądają (oczywiście to komplement :)). Promo całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna paletka. Zgadzam się z komentarzem powyżej, że to niezły gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie rzeczywiście przyciąga wzrok i kusi, oj kusi...

    OdpowiedzUsuń
  7. calkiem fajna kurcze przyciaga wzrok i dobra okazja, ale jestem troche zaniepokojona jej praktycznością gdy juz cieni bedzie mniej np w okolicach szyi, czy ni ebedzie trudno wydobyc cienia? nie wiem jakies takie mam wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria chyba im się za bardzo nie udała, produkty z tej serii są już dość długo na przecenie i jak dla mnie wyglądają mało zachęcająco :P Choć faktycznie, paleta wygląda nieźle... Sprawia wrażenie ekskluzywnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta skóra to bardzo fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam i nie zrobiło to na mnie wrażenia, ale cena na pewno niższa niż pierwotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezła przecena, czekam na słocze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłaś na dobrą okazje:) A paletka jest bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla samego wygląda chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to przecena bardzo dobra :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...