Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 maja 2012

MIYO - Mini Drops kolory 58, 45, 52 (swatche, pierwsze wrażenie)


Nowe kolory Mini Drops to coś, co ostatnio wzbudziło w mnie pewną ekscytację. Podając Wam listę kolorów pisałam, że trzy z nich są już w moim posiadaniu. O wilku mowa. ;)

Powiem szczerze - stałam nad tymi lakierami i wpatrywałam się w nie jak sroka w gnat. Na moje rzucone do ekspedientki z uśmiechem 'za duży wybór' usłyszałam od niej w odpowiedzi 'proszę pani, ja już dla siebie osiem wzięłam'. :D Ja na razie poprzestałam na tych trzech:

#58 - Sweet Mint


Mięta. Trochę nietypowa, bo ze złotym shimmerem, ale dlatego chyba ją wzięłam - do tej pory nie miałam takiej w moich zbiorach.




Na paznokciach shimmer nie znika, bardzo ładnie mieni się w słońcu.



#45 - Provocation


Kremowy kobalt. Bardzo lubię takie kolory, ale obawiam się, że mam identyczny z innej firmy. Chyba trzeba będzie trzasnąć porównanie. ;)




#52 Cool Blue


Kremowy niebieski, kojarzy mi się z oceanem. Z niego jestem chyba najbardziej zadowolona, piękny kolor.





Teraz parę słów na temat formuły lakierów. Bardzo ładnie kryją, dwie warstwy i więcej nie potrzeba. Szybko schną ale dość gęste - potrafią się nierówno rozłożyć na płytce jeśli maluje się zbyt wolno. Wolałabym, żeby były odrobinę rzadsze.

Pędzelki są wygodne, nie za twarde, nie za krótkie. Fajnie też, że są małe - cena jest atrakcyjna a lakiery nie zestarzeją się szybko (chociaż dość gęsta konsystencja odrobinę mnie martwi).

Ogółem jestem bardzo na tak. I czaję się na kolejne kolory. :D

57 komentarzy:

  1. ja póki co skusiłam się na tylko jeden, dosyć śmieszny kolor, ale chyba wszytskie, które pokazałaś miałam w rękach, te niebieskie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzięłam sobie pomalowałam tym moim śmieszniastym (exotic flower nr 60) i on nie jest ani trochę gęsty, właśnie taki fajny rzadki...

      Usuń
  2. Miętka jest ładna.Właściwie wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy jest przepiękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kobalt wygląda jak ten z miss sporty :D
    jak będe w poblizu to zajrzę i moze tez cos wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ten miałam na myśli :)

      Usuń
    2. a lepszy jakościowo? bo mój ściera się po 2 dniach na koncówkach mimo SV:(

      Usuń
  5. Mi się najbardziej mięta podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ejjj tez chce! muszę je gdzieś znaleźć :) A najlepiej kup wszystkie i porób swatche;) ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy jest piękny, faktycznie nigdy nie wiedziałam tego koloru z shimmerem. A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wszystkie :)
    ale 2 i 3 to istne CUDA :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne kolorki :) pierwszy ma śliczne drobinki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, też muszę się w jakiś zaopatrzyć. Popieram Ewalucję, kup wszystkie i zrób swatche, będzie nam łatwiej wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie śliczne kolory :) muszę je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio będąc w swoje drogerii zastanawiałam się nad tą serią tych lakierów, ale jednak zdecydowałam się na tusz i eyeliner;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę mam nadzieję, że w moim Jasminie też się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweet Mint podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne! chcę tę miętkę (shimmer <3)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego u mnie ich nie ma buuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne! z czego pierwszy kolor jest najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Są przecudowne, szczególnie pierwsze dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow, cała trójka piękniusia:) Choć moje serce skradła miętka ze złotem i kobalt=)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolory! szkoda, że niestety w moim mieście nie ma żadnej szafy Miyo ;<

    OdpowiedzUsuń
  21. Na te 2 pierwsze chyba zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam w piątek to już zaczynały być przebrane, więc się spiesz :D

      Usuń
  22. Ja chcę pierwsze dwa! Gdzie taki duży wybór MYIO?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta mięta jest rewelacyjna.Bardzo bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  24. kupiłam sobie ostatnio podobny lakier z Myio do Twojego miętowego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaa.. Zakochałam się.. Wszystkie 3 są ładne ale ten pierwszy.. Muszę go gdzieś dorwać !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Provocation, najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że są słabo dostępne. Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jutro się po ten miętowy:) nigdzie takiego nie mogę znaleźć:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zobaczyłam zdjęcia pierwszego lakieru to pomyślałam "wow, jaki śliczny" ale jak zobaczyłam drugi, to mnie zamurowało. Jest piękny! Taki głęboki kolor. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ich lakiery!!:) i w ogole inne kosmetyki, szkoda ze tak ciezko je kupic :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetne lakiery :) Pięknie wyglądają na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cuda... Robią wrażenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miętusek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miętowy wg mnie faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kupiłam Sweet Mint, ale doszłam jednak do wniosku, że mięta najlepiej prezentuje się w wersji kremowej. Shimmer + mięta jakoś mi nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiałam się nad tymi lakierami będąc w Netto, ale dzisiaj się zdecydowałam i capnęłam 3 ( sun kiss, mint cream i light coral). Ciekawią mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...