Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 maja 2013

Zakupowo-sukienkowe szaleństwo


Zakupoholizmu nie leczy się tak łatwo. ;) Czując lekki przesyt kosmetykami ograniczyłam ich kupowanie, jednak instynkt łowcy uaktywnił się na innym polu.

Mimo tego, że początek kwietnia był biały, ja już podświadomie szykowałam się na cieplejsze dni. Efektem tego w szafie namnożyło mi się sukienek. Wspomniałam o tym kilka dni temu na facebooku - zaowocowało to reakcją 'sukienki bleee' a nastepnie 'poka!'. Tak jest Zoila, to jest post ze specjalną dedykacją dla Ciebie! ;)

Nie przepadam za zakupami w sieciówkach, zdecydowanie wolę wyszukiwanie perełek w lumpeksach czy na aukcjach internetowych. Ma to też dodatkowy plus - za żadną z tych sukienek nie dałam więcej niż 50zł.

New Look - 17zł, lumpeks sieci Roban


Na pierwszy ogień moja ulubienica. Czerwona sukienka w sikorki, z kołnierzykiem i wycięciami w talii. Niesamowicie się cieszę, że się na nią zdecydowałam, bo miałam wątpliwości. Jak to czasem bywa w second handach nie była w idealnym stanie - miała odprute wszystkie guziki i była zamiast tego niechlujnie pozszywana. Na szczęście od razu weszłam do pobliskiej drogerii i teraz wygląda jak nowa.


Cellbes - 17zł, lumpeks sieci Roban


Coś na co polowałam już dłuższy czas - prosta, koronkowa sukienka w białym kolorze. Bardzo ładnie skrojona.


Denim Co - 46zł, allegro


Mniej elegancka, ale bardzo wygodna sukienka w jaskółki. Czerń na zdjęciach wygląda na trochę spraną, ale to wina beżowego wzoru. Spodobała mi się i dałam się trochę ponieść licytacji. ;)


Rainbow - 36zł, allegro


Szyfonowa sukienka w kotki, czego tu nie lubić? :D



Emeron - 14zł, lumpeks sieci Roban


Tuniko-sukienka, świetna do legginsów.



Przy okazji możecie zobaczyć, że z lumpeksów najczęściej i najchętniej wybieram Robana.

Lubicie chodzić w sukienkach? Ja pokochałam - teraz czas zacząć się rozglądać za jakimiś maxi. ;)

55 komentarzy:

  1. wszystkie sukienki są śliczne. zwiewne i dziewczęce. Też takie lubię.Najbardziej podoba mi się ta w jaskółki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiiiii, post z dedykacją dla mnie! Chyba się rozpłaczę :D:D.
    Ta pierwsza sukienka jest prześwietna (zdaje mi się, że widziałam ją na zdjęciach z eventu Clareny). Podoba mi się też ta w kotki, słodki wzór.
    Podziwiam, że potrafisz coś wygrzebać w lumpeksach, ja szybko stamtąd zwiewam - jakoś nie mam tego zacięcia szperacza w przypadku ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta w której byłam na otwarciu Atelier Clarena.

      Ja mam czasem lepsze i gorsze podejścia. Zdarza się, że nic mi się nie podoba i wychodzę z pustymi rękami, a czasem upoluję 4-5 rzeczy i ze wszystkich jestem zadowolona. :)

      Usuń
  3. Świetne! Cóż ja w lumpach ostatnio nic nie mogę ciekawego znaleźć. Ale za to na ebay szaleję. Sukienki po 7-8 $ ? Wybór przeogromny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, na ebciu też trochę rzeczy kupiłam, ale akurat nie sukienek. Tan się rozglądam głównie za takimi markami jak Primark, Forever 21 czy właśnie New Look. :)

      Usuń
  4. Jacie takie sukienki są super świetne fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta w kotki totalnie skradła moje serce ♥ Też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jaki masz rozmiar, ale teraz jest aukcja z 42 :)

      http://allegro.pl/d214r-modna-sukienkaczarna-w-koty-42-rainbow-i3214695935.html

      Usuń
  6. Ta w jaskółki jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne sukienki :). Ja ostatnio zaopatrzyłam się w 2 i już nie mogę się doczekać kiedy je założę bez żadnych żakietów i kurteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeogromnie Ci zazdroszczę tych łupów! Sukienki są zdecydowanie najbardziej kobiecym elementem w garderobie. Szkoda że w lumpeksach coraz trudniej o takie perły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, szczególnie ta w kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Robana i jestem tam w miarę regularnie, rzadko jednak na nowych dostawach...chodzę w czasie wyprzedaży. Też ostatnio szarpnęłam 2 kiecki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te z allegro są wręcz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. koronkowa jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam to sukienkę z New looka ( z pierwszego zdjęcia) uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, super! A powiedz mi, bo jestem ciekawa - jakie ma oryginalnie guziki? Bo ciężko mi było dobrać takie, żeby pasowały. :D

      Usuń
  14. Fajne sukienki, baardzo podoba mi się biała. I to powiem Ci, że naprawdę tanio je upolowałaś, u mnie w lumpie niesamowicie wywindowali ceny do góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mów. Dzisiaj weszłam do jednego osiedlowego i ceny mnie zabiły. Sandałki 67zł, bluza Adidasa 150zł, bezmarkowy kołnierzyk 40zł. Wyszłam szybciej, niż weszłam. :D

      Usuń
  15. Ale pojechałaś z tematem! Zazdroszczę takich łupów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sukieneczki są śliczne, w mojej szafie właśnie najbardziej brakuje sukienek

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie mam cierpliwosci do grzebania w lumpeksach :)nic nie umiem znaleźć a jak kolezanki cos przyniosa fajnego to im zazdroszcze ze za pare groszy maja czaderskie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  18. ta w kotki świetna! ja kupiłam ostatnio jedną w jaskółki a drugą w białe serduszka, też w sh :D muszę się wybrac jeszcze raz:D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam lunpexy za to ,ze mozna takie fajne rzeczy wyhaczyc <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamusiu! Świetne te sukienki! Niestety mnie lumpeksy nie kochają :/ a przygarnęłabym wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. na modzie się nie znam, ale to białe i ostatnie może być dobre do zdjęć :P
    Poza tym wolę kobiety w sukienkach i spódnicach, więc duży plus za takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'to białe i ostatnie' - najlepiej! :D

      Usuń
    2. śmiejesz się ze mnie czy co najlepiej :D? sukienki, tuniki, łateva, byłe kobiecie pasowało :D

      Usuń
    3. To z czystej sympatii, zabrzmiało tak po męsku! :)

      Usuń
  22. Piękne łowy :)
    sukienka w kotki i ptaszki to mistrzostwo świata-uwielbiam takie wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koronkowa i w kotki jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne ciuszki :D
    podoba mi się dosłownie wszystko i z przyjemnością bym je przygarnęła - świetne ceny! Jak ja żałuję, że nie mam w pobliżu jakiegoś fajnego SH ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. W kotki jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. och, sukienka w kotki urocza !

    OdpowiedzUsuń
  28. te z lumpeksu najładniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne sukienki! ja nie mam cierpliwosci do lumeksow ale bardzo zaluje, bo mozna upolowac naprawde swietne rzeczy, jak widac na powyzszym obrazku :) Zainspirowalas mnie, w wolny dzien ide na szalenstwo lumpeksowe! mam nadzieje ze jeszcze wszystkiego nie wykupilas ;)) tak wogole to widzalas juz www.mojanowafigura.pl/blogerki ?

    OdpowiedzUsuń
  30. nienawidzę sukienek, aczkolwiek ładne są :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nagłówek przyciąga do twojego bloga :D Pomysłowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta w jaskółeczki jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniała ta z New Look'a

    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    czarodziejka xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham sukienki, ta w kotki jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienki lubię, chociaż wolę wygodniejsze spodnie :) ta ostatnia szczególnie mi się podoba - chciałabym znaleźć dla siebie coś podobnego, z krótkim rękawkiem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że zakupy się udały ;)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapraszam do siebie tylko u mnie WIELKIE testowanie kosmetyków od Perfecty. Zapraszam do obserwowania
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. od jakiegoś czasu lubuję się w sukienkach :D koronkowa biała super!

    OdpowiedzUsuń
  39. czemu u mnie nie ma Robana ... -,-

    OdpowiedzUsuń
  40. Biała sukienka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. aaaaaaa, ta w kotki cudeńko! gdyby nie różnica rozmiarów to bym Ci ją ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ze mnie się już śmieją że jak jadę na zakupy to tylko kiecek nowych szukam. To okropne nie mam nic innego w szafie :P Kiecki wspaniałe, udane polowanie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...