Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 3 maja 2013

Essence - LE Girls on tour (zapowiedź)


Jak co roku na wakacje możemy spodziewać się nowych kolekcji Essence - jednej inspirowanej plażą, wodą i opalaniem się, oraz drugiej dedykowanej żądnym przygód podróżniczkom. W zeszłym roku były to Ready for boarding oraz Miami roller girl. Jak to wygląda w tym roku?

Po wczorajszej zapowiedzi Ticket to paradise, druga limitka Essence wypada według mnie dość skromnie. Znów mamy paletkę cieni, kompaktową szczotkę, perfumy w mini wymiarze czy róż 2w1 (do ust i policzków). Do tego zawieszka do telefonu i cztery kolory lakierów do paznokci. 

Ja nie będę na nią czekać, a Wy?








26 komentarzy:

  1. lakiery jeszcze wchodzą w gre, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ee, nic ciekawego. W ogóle Essence ostatnio nie wychodzą te limitki. Wodę może bym jeszcze obwąchała.

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczescie nie kusi mnie nic :D

    achh i najwazniejsze - nagłowek Twoj mnie zzabił i sie pozbierac dalej nie moge (pozytywnie oczywiście) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nic mnie nie kusi ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba zawieszka, bo lubię fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ani jedna, ani druga limitka mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się spodobała tylko paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze z roku na rok limitki coraz gorsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu powąchać jakiś zapach z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć !
    Świetny blog!
    Zapraszam Cię do zobaczenia moich pierwszych efektów kuracji odchudzającej:)
    Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  12. nic nie wpadło mi w oko oprócz lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie niestety jest bardzo wtórna. No i cienie - to chyba dokładnie to samo, co paletka z Ready for Boarding, czyli mega słaba pigmentacja. Oko zawiesiłam tylko na czerwonym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakierki niczego sobie :) zapach obwącham, szczotki takie teraz są wszędzie, chociaż ta ma ładny kolor :p ale cienie to bleee :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nic z essencowych nie zachwyca. Może jeszcze nad zielonym lakierem bym się zastanowiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kolory lakierów już były. Identyczne. Jedyne co mi się podoba to produkt do policzków i ust. Chętnie pomacam go w drogerii. Pierwsza limitka zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie kusi...coś ostatnio Essence nie robi szału

    OdpowiedzUsuń
  18. Przynajmniej ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nic mnie nie skusiło... a podobną szczotkę miałam z innej limitki i rozleciała się przy pierwszym użyciu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic;)) Od dłuższego czasu Essence mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Napewno zaopatrze się w lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woda toaletowa bardzo fajna, świeża, owocowo-kwiatowa (:

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...