Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 maja 2013

Essence - LE Ticket to paradise (zapowiedź)



Lato nadciąga wielkimi krokami. Za oknem tego nie widać, w powietrzu jeszcze nie czuć... ale pojawiła się zapowiedź kolejnej letniej limitki Essence więc coś w tym musi być. ;) Kolory typowe dla tego sezonu, pasujące do opalenizny. Mam jedynie mieszane uczucia co do niebieskiego błyszczyka. Może ma dawać efekt sinych ust po kąpieli w zimnym morzu? :D

Na tegoroczne, wakacyjne propozycje Essence składają się:

lakiery do paznokci:


01 dive with me to the island, 02 tropical heat, 03 sun said red, 04 my treasure island

błyszczyki:


01 sun said red, 02 my treasure island, 03 dive with me to the island

konturówki do ust:


01 sun said red, 02 my treasure island

rozświetlacz:


01 tropical heat

mascary do włosów:


01 rumble in the jungle und 02 dive with me to the island

cienie do powiek:


01 dive with me to the island 02 deep sea baby, 03 tropical heat



Nie powiem, żebym była nią szczególnie zachwycona (specjalnie zaskakująca nie jest), ale kilka rzeczy z niej mogłabym przytulić.

Co mi się podoba? 


Turkusowy lakier, tradycyjnie rozświetlacz (chociaż to shimmer, więc pewnie będzie drobinkowy/brokatowy) i mascary do włosów. Ciekawe, czy te ostatnie będą mocno sklejać włosy - pasemka mnie nie kręcą, ale gdyby tak sobie końcówki przejechać? Może być ciekawie. :)

34 komentarze:

  1. ja to mam wrażenie,że te limitowane serie kierowane są głównie do nastolatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie marka Essence w całości dedykowana jest nastolatkom :P ja się tym jednak nie przejmuję! :D

      Usuń
    2. To samo pomyślałam!

      Usuń
    3. aaaaaaaaaaaaaaa widzisz,wszystko jasne :D maja sporo fajnych rzeczy w regularnej sprzedaży,ale te serie limitowane mają nad wyraz "nastoletnią" otoczkę ;) ja tez kupuję i mam kilka perełek i z podstawowych kolekcji i z tych limitowanych :)

      Usuń
  2. wyjątkowo podoba mi się wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa limitka. Ja jestem bardzo na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko kolory lakierów mi się podobają. Taką maskarę miałam kiedyś kupić, ale wybrałam piankę koloryzującą w odcieniu niebieskim. Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nic nie zaciekawiło. Ostatnio Essence nie ma niczego fajnego ani ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wakacyjne kolory :D Ja jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie limitki mnie nie jarały a tutaj niespodzianka - podoba mi się wszystko. Chyba najbardziej lakiery i brązer

    OdpowiedzUsuń
  8. żałuje że nie ma kolorowych linerow do oczu jak bylo w tamtym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz, zaraz... maskara do włosów? :-) rozświetlacz mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz gorsze te limitowanki... Najbardziej podobają mi się z tego wszystkiego cienie, turkusowy i szmaragdowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba rozświetlacz :) Ale wygląda na za ciemny jak dla mojej jasnej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko rozświetlacz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że źle przeczytałam o tych maskarach do włosów. Wzbudzają moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te maskary i mnie zaintrygowały- jak się u mnie nie sprawdzą (też od razu o końcówkach pomyślałam) to Młoda się ucieszy z kolorowych pasemek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak będą wyglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nic nie przypadło mi do gustu... przynajmniej mój portfel bedzie sie cieszyl :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podobają się cienie i lakiery : D

    OdpowiedzUsuń
  18. cieeeeń!!! <3
    a reszta nie. chec na niezliczoną ilośc lakierów mi przeszła, błyszczyków nie używam, rozświetlaczy tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaaał piękne lakiery! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. błyszczyk 03 mnie ciekawi <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie akurat nic nie kusi :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię lakiery do paznokci tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mascary do włosów!? Pierwszy raz słyszę :D Zaciekawiło mnie to mocno.

    OdpowiedzUsuń
  24. Essence ostatnio nie zaskakuje ;/ z tej limitki nie wpadło mi w oczy dosłownie nic, a szkoda bo pamiętam jeszcze czasy jak czekałam na znak, że limitka jest już w Naturze i biegłam z listą zakupów ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekwy jest cien czy sie nada jako eyeliner??

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...