Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 maja 2013

NOTD - setki ćwieków i dwie godziny później...


... czyli mani, który w mojej głowie jawił się trochę inaczej niż wyszedł w rzeczywistości. Nie znaczy to, że źle, ale na zdjęciach wychodzi 10 razy gorzej niż faktycznie wygląda. Podkładem jest tu brudny róż z kolekcji Essence Vintage District.

Jak Wam mija majówka? :)



46 komentarzy:

  1. ciekawy efekt choć jako podkład widziałabym coś czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny mat velvet! <3
      niemniej pomysł jest suuuper :D

      Usuń
    2. mhmmmm z czarnym bedzie super :D

      Usuń
    3. O tak, czarny matowy lakier - to jest to!

      Usuń
    4. Chciałam spróbować z czymś mniej oczywistym, ale trzeba będzie wrócić do czerni. :D

      Usuń
    5. też od razu pomyślałam o czarnym :)

      Usuń
  2. wyglada extra ale tez dalabym inn podklad, czarny ewentualnie czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Ciekawe jak długo te cekinki bedą się trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie, jednak na moich paznokciach preferuję zeden kolor i bez zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste, gdzie ja dalam te cwieki hm

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie ten bazowy lakier interesuje,znajde u Ciebie jakieś swatche?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na innym kolorku wyglądałoby lepiej, chociaż i tak jest bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, choć podkład dałabym czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś matowego pod spód i byłoby idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity efekt! Na czarnym wyglądałoby genialnie, choć ten też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie ale zamieniłabym lakier bazowy na czarny albo bordowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt! Podziwiam za cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne paznokcie, nie widziałam jeszcze takich :) Zapraszam na nowy wpis, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się podoba na tym podkładzie ;) na czerni najlepiej ale to już
    "oklepane"

    OdpowiedzUsuń
  15. Może na ciemniejszym podkładzie te złote ćwieki wyglądały by lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nowatorski,świetny pomysł :)

    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł :D Ale ja nie lubię się długo bawić z paznokciami, więc nie jest to manicure dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy efekt, ale efekt byłby jeszcze lepszy, gdybyś ćwieki nałożyła na inny kolor np czerń.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie to wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to wygląda, ale niezły efekt byłby też z ciemną bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałabym tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się mienią:)! Ja też widziałabym je na czarnej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym top wzięła czarny albo czerwony, może bardziej by podbił te cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym nie dała rady ich zaaplikować ;) Poza tym chyba bym się bała, że zaraz odpadną ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. probowalam w taki sposob ozdobic jeden palec i zawsze wychodzili mi koszmarnie krzywo, odpuscilam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam, że chciało Ci się to robić:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajnie to wygląda, ale ja bym chyba nie dała rady - zbyt mało cierpliwości. Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...