Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 maja 2013

Wibo - Last & Shine lakier do paznokci


Czasem lubię się 'ponudzić', zwłaszcza, jeśli rozumieć to przez nude na paznokciach. ;)

Ostatnio naszło mnie na takie właśnie neutralne kolory i z przerażeniem odkryłam, że w mojej sporej (aż się boję liczyć) kolekcji lakierów mam tylko jedną (!) sztukę odpowiadającą kolorowi nude - cielaka z MySecret.

Nie ma się więc co dziwić, że przy okazji zakupów w Rossmannie capnęłam lakier ze stosunkowo nowej linii marki Wibo - Last&Shine.


Kolor ten ma nr 5 i jest budyniowo-karmelowy. Wyłazi z niego czasem też brzoskwinia, czego niestety na zdjęciach robionych w sztucznym świetle nie udało mi się złapać. W buteleczce wyłapać można drobniutki srebrny shimmer, ale na paznokciach już go nie widać.


Do pędzelka przyczepić się nie można - jest miękki i dobrze się prowadzi. Sam lakier jednak nie kryje najlepiej i dwie warstwy jak dla mnie wystarczające nie są. Z kolei przy trzech schnięcie zajmuje wieeeeeki. Nie lubię. :D

No ale jak już damy mu szansę wyschnąć porządnie to faktycznie ładnie lśni. Trwałość do pięciu dni? Nie u mnie, pierwsze odpryski pojawiły się już na drugi dzień, później zaczął schodzić płatami.

Dałam za niego niecałe 4zł, więc marudzić nie będę, ale szukam dalej. :)





28 komentarzy:

  1. dopisuję do listy zakupowej :) fajny :)
    Ja polecam nudziaki z Golden Rose seria Color Rich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor :D Może się skuszę przy najbliższej wizycie w rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby ładny, ale chyba bym takiego nie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, ale mógłby nie mieć tych drobinek. Ostatnio wyjątkowo podobają mi się lśniące lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go w rękach ale odłożyłam na półkę..szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W butelce mi się średnio podobał, ale na paznokciach jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na nudziaka to połysk rzeczywiście powala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) mam ten lakier właśnie na paznokciach, nie jest zly nudziak, ale szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. zlewa się troszkę z kolorem skóry ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój kolor.. Miałam podobny i źle się w nich czuję..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny, ale nie dla mnie ;) Wolę żywsze odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ładnie, ale skoro trwałość taka kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak na nudziaka,podoba mi się :) ale odstrasza mnie trochę trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie lakiery na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. boję się kupować lakiery Wibo poza serią Glamour

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny lakier do paznokci, uwielbiam takie delikatne i zmysłowe kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    G.

    www.lifemylittle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jest już na mojej liście zakupów . pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Paradoksalnie, to właśnie tak lakiery bardziej wolę od tych za 30-40 złotych. Powodem oczywiście jest m.in cena, ale lubię również sam rytuał malowania paznokci, więc to że wytrzymuje trzy dni w ogóle mi nie przeszkadza :) A zaoszczędzone pieniądze mogę dać na fundację Nie jesteś Sam czy coś w tym stylu :) Same plusy!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...