Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 maja 2012

40 Carrots - żel pod oczy marchwiowo-ogórkowy


Notka będzie krótka, bo na tym żelu przejechałam się niestety sromotnie. :(

Kosmetyki marki 40 Carrots wpadły mi w łapy w TK Maxxie, i przekonały do siebie naturalnymi składnikami (nietestowanymi na zwierzętach), brakiem parabenów i dość rozsądną ceną.

Na próbę kupiłam żel pod oczy z marchwi z dodatkiem ogórka, mający natychmiastowo odmładzać i odświeżać skórę pod oczami oraz zmniejszać opuchliznę. Kosztował mnie niecałe 25 zł. Należy go nakładać na dzień i na noc na delikatne okolice oczu.


Powiem tylko tyle, że już po pierwszej aplikacji poczułam pieczenie wręcz ciężkie do zniesienia. Kosmetyk szybko zmyłam, ale robiłam do niego jeszcze kilka podejść (miałam nadzieję, że to nie wina żelu a jakieś chwilowe podrażnienie). Niestety, za każdym razem jest to samo - piecze. :( Gdzieś zapodziało mi się pudełko ze składem - może tam znalazłabym odpowiedź na to, co mi tak w nim przeszkadza.

Na opakowaniu napisane jest, że przy wystąpieniu zaczerwienienia czy podrażnienia należy zaprzestać stosowania. Dlatego z przykrością go porzucam i nie zobaczę czy faktycznie daje taki widoczny efekt.

Miałyście kosmetyki z tej firmy? Czy u Was wywołały taką reakcję?

10 komentarzy:

  1. Nie miałam i nie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety niektóre kosmetyki sprawiają takie niespodzianki :( Ja jestem zadowolona z kremu pod oczy AA dla cery wrażliwej polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrażliwa skóra pod oczami,mam to samo z wiekszością kremów

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieczenie pod oczami to katastrofa... Byłaś może ostatnio w TK Maxx i wyczaiłaś coś ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś dobry żel pod oczy, flos lek ze świetlikiem, chyba tak to się nazywało, więc polecam:) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawiera retinol i to jemu zawdzięczałabym to podrażnienie. Poza tym w tkmaxx'ie są końcówki serii więc może kosmetyk nie był pierwszej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie ogórek w składzie tak jakoś dziwnie działa...

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiesz jaka była data waznosci,
    moze był przeterminowany??????

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...