Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 5 maja 2012

Pogrzebałam...



i znalazłam!

Produkcją dwuwymiarowych toreb zajmuje się firma JumpFromPaper, na którą składają się Rika i Chay


Na ich stronie na facebooku możecie zobaczyć wiele realnych zdjęć toreb.


Okazuje się, że w kilku krajach można dostać torby stacjonarnie. Dla nas na razie pozostają zakupy on-line.
Część wzorów jest wykupiona, ale jest możliwość 'zaklepania' sobie miejsca w kolejce do nich. Wiem, że wiele z Was nie wyszłaby z taką torebką, ale ja chętnie wykupiłabym wszystkie!

Sklep znajdziecie tu: http://jumpfrompaper.com/shop/

Ceny wahają się od 60$ do 80$ (200-250zł). Trochę dużo. :(

20 komentarzy:

  1. Gdyby tylko były tańsze... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne torby i śmieszna [wygórowana] cena :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogie! A szkoda, bo chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba, ale cena zabija :/

    OdpowiedzUsuń
  5. śmiesznie wyglądają, ale trochę drogie niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne i chętnie bym chociaż jedną kupiła ale niestety cena jest dla mnie zaporowa:(

    OdpowiedzUsuń
  7. 200-250 zł?
    ...
    dość dużo.. :( Pozostaje mi powzdychać do zdj, w necie... -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne


    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te torebki wygladają bardzo intrygująco chciałabym ją zobaczyc na zywo

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawia mnie to czy one serio są płaskie czy tylko tak wyglądają :D Bo jak tylko tak wyglądają to jest fantastyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Może dostanę taką na urodzinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zarąbczaste! szczególnie podoba mi się ta żółta :) tylko mój mózg nie ogarnia jak można w ogóle stworzyć taką torbę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, jak to jest zrobione?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od patrzenia na ten torby dostaje oczopląsu, im dłużej rozkminiam jak to działa, tym bardziej nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ceny troche przygniataja ale na pewno są bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ceny trochę wysokie jak na torbę, która raczej rzadko kiedy będzie pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakos nie przemawia to do mojego gustu.. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...