Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 maja 2012

CHI - zestawy do paznokci


Tym razem nietypowo - mały haul z Piotra i Pawła. Tak, tak - właśnie tam natknęłam się zestawy CHI w dość atrakcyjnych cenach. Były dostępne dwa rodzaje:

frenczowy, w cenie 15,59 zł. W zestawie dwustronny pilnik, blok do polerowania oraz dwa lakiery w kolorach Whistlin' Dixie i White Russian.



Drugi zestaw ma taki sam blok i pilnik, a do tego dwie bazy: Ceramiczny wypełniacz płytki paznokcia i Ceramiczna baza zwiększająca przyczepność lakieru. Cena - 15,99 zł.


Z tego co widziałam, to sama baza zwiększająca przyczepność kosztuje 20-30, nawet do 60 zł. A opinie na temat lakierów CHI są bardzo różne, postanowiłam przekonać się więc na własnych paznokciach. :)

Odwiedziłam też znowu stoisko Flormaru...


31 komentarzy:

  1. Ja raczej nie kupuję zestawów,
    ostatnio dosyć często używam miętowego lakieru i beżowego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miracle Shine u33 :)
    Jak kiedys dopadne stoisko Flormaru to nie odejde bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooooo ten flormar wygląda pięknie, czekam na większą relację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak się spiszą. Wszystkie znamy jedwabie z tej firmy i wiemy, że są ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten do frencha - ciekawe jak się będzie sprawował. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery prezentują się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ceny faktycznie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku, ten ostatni lakier wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby Miracle U08? Ja jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo super ceny!
    masz moze cienie z flormaru? kusza mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te lakiery z pierwszego zestawu są świetne. :)) zapraszam gorąco do siebie, gdzie trwa rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. te lakiery są naprawde dobre, wiem to z autopsji :) poza tym mają świetne kolorki, pozdrawam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzie Ty to w Piotrze i Pawle kupilas?? :) też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze w tym sklepie byłam raz w życiu ;D ale chyba jeszcze się przejdę nie wiedziałam że mają takie fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam lakier z Chi Oh baby, baby - kupiłam za 4zł.
    OKROPNY! Wgl. nie wysycha nawet po 1 warstwie a koloru BRAK!
    Trzeba by było nałożyć z 6 warst !


    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ładny ten z Flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie nie ma "Piotra i Pawła":( A zakupy super - lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lakier z Flomaru świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej rzeczywiście niezła okazja! pogratulować oka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie miałam lakierów Chi, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam dziś po ten zestaw z bazami i nie było... Pani nawet powiedziała, że nigdy nie mieli żadnych lakierów/odżywek do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najprawdopodobniej nowość, może jeszcze nie wszędzie jest. Pani, która mnie kasowała, też się dziwiła, że mają coś takiego. :)

      Usuń
    2. Dostałam :) Ja mój zestaw z bazami kupiłam w CH Manhattan (Gdańsk-Wrzeszcz). Wstyd się przyznać ale jak miałam go w rękach to czułam się jakbym los na loterii wygrała! Kobiecie to jednak mało do szczęścia potrzeba :) Dziękuję Kochana za info :)

      Usuń
  22. ooo muszę poszukać tego zestawu w P&P :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O to chyba będę musiała odwiedzić Piotra i Pawła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. były jeszcze jakieś kolory czy tylko french?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten Flomar jest cudowny. Dla samego wyglądu w buteleczce warto go mieć ;)) i gapić się jak sroka w gnat ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...