Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 12 maja 2012

Hio hio hio hio!



Jeden z moich ostatnich, lumpeksowych zakupów - wielka, przeurocza torba w kształcie głowy Goofiego. Jak ją tylko zobaczyłam, wiedziałam, ze bez niej nie wyjdę. Może jestem dziecinna, ale podbiła moje serce. 

Jest duża i obszerna, jedyny minus jest taki, że nie ma żadnej kieszonki w środku. No ale za 12 zł jestem w stanie to przeboleć!


42 komentarze:

  1. haha;d
    Exxtra!

    dagakusnierz.blogspot.com - NEW OOTD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Te uszy są przekomiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pal sześć kieszonki, ważne że jest Goofy ^^ Bez obaw, ja też czasami jestem dziecinna i dobrze mi z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w niej:)) uwielbiam bajkowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czaaad:D ! mam słabość do Goofiego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, jest świetna. Ja bym z dumą paradowała po mieście!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna! i te odstające uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna! brałabym bez zastanowienia :P w ogóle mam słabość do rzeczy tego typu eeehh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 25 lat i nosiłabym ją dosłownie wszędzie. jest świetna, zwłaszcza za taką cenę. Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna!!! :D W jakim lumpeksie można takie fajne rzeczy dorwać? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha swietna jest no naprawde:D!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna...też bym z chęcią sobie coś takiego kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetna ! Jestem ciekawa jak ją połączysz :D Czekam wiec na stylizacje z nią ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas !
    M.
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Umarła!! Zadżybista jest!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, tez bym bez niej nie wyszla ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pozytywna! chociaż mało praktyczna...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...