Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 maja 2012

Psia moda - malowane pazury


Trafiłam na te zdjęcia i powiem Wam, że jestem trochę zniesmaczona. Chwilami już przebieranki, w jakie bawią się właściciele niektórych psów są dla mnie co najmniej śmieszne, ale to to już za wiele.

Szał na malowanie psom paznokci wzbudza we mnie tylko żal. Szkoda mi psów, efekt nie jest ani ładny, ani nawet estetyczny.

Na zdjęciach możecie zobaczyć nawet specjalnie lakiery do pawdicure, czyli psiego pedicure. Myślicie, że się przyjmą? Trochę dziwi mnie ,to, że jakaś firma postanowiła wypuścić tego typu produkt.

Czekam z wielką niecierpliwością jeszcze na psie tampony...



Ponieważ zdjęć jest sporo - reszta po rozwinięciu notki. :)



























92 komentarze:

  1. obrzydlistwo jak dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal mi tych psiakości ... Właściciele debile i tyle ... A firma wypuszcza na rynek, bo widocznie jest popyt :/ smutne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedne zwierzaki, ich właścicieli chyba popier... znaczy się pogrzało w locie.

    OdpowiedzUsuń
  4. biedactwa :( jako zagorzała miłośniczka kynologii (praktykująca!) jestem w stanie zrozumieć czarny lakier wystawowy, ale kolorki już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kolory to tylko wizerunek nie są gorsze od czarnego to takie same lakiery.

      Usuń
  5. uważam, że to przesada ale z dwojga złego wolę żeby właściciele poświęcali psom zbyt dużo uwagi niż je katowali :(

    OdpowiedzUsuń
  6. biedne psy!!! mam nadzieje,ze to sie nie przyjmie i ludzie nie beda wariować ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest myśl, pomaluję paznokcie swojej kruszynce. Żartuję ;) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jedyne co nasunęło mi sie na myśl, to to, że ludziom się w głowach przewraca od dobrobytu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca szkoda mi tych psów, bo trafili na wybitnie tępych właścicieli...

    OdpowiedzUsuń
  10. moj Bigos nie byłby zachwycony XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Karat też nie. Ale spróbowałam na Sarze czyli psie mojej babci i nie chciała się dać ale później to się zaczęła cieszyć jak wszyscy się wokół niej cieszyli. Xd

      Usuń
  11. Biedne pieski :(

    OdpowiedzUsuń
  12. to już jest jednak przegięcie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Biedne zwierzaki
    2. Fuj! Obrzydlistwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu obrzydlistwo im się żadna krzywda nie dzieje

      Usuń
  14. Nie, nie i jeszcze raz nie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu ludzie im się żadna krzywda nie dzieje

      Usuń
  15. to okropnie wygląda ale i jest okropne dla psa ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki kto gust ma ale im się żadna krzywda nie dzieje według mnie ciekawy pomysł.

      Usuń
  16. zabawne ;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym przypadku psy są mądrzejsze od swoich właścicieli... Jak można... Ehh.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedne psiaki... :( Ja bym tak swojemu nie zrobiła..

    OdpowiedzUsuń
  19. to już przesada! kto by chciał coś takiego zrobić swojemu psu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Sztoooo? :D Biedne zwierzaki. :p

    OdpowiedzUsuń
  21. To już jakaś totalna przesada! Nie wiem, co ludzie mają w głowach robiąc swoim zwierzakom takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zresztą jak pomyślę o tym jak moja piesa by zareagowała na wszelkie próby przymuszenia jej do spokojnego siedzenia i poddawania się zabiegom i jeszcze późniejszego suszenia tych pazurów, to aż mnie śmiech ogarnia :D Znając jej żywotność, to raczej ja bym była cała w lakierze, a nie ona :D

      Usuń
    2. Widocznie pies nie wychowany, ale zresztą czemu nie przecież im się żadna krzywda nie dzieje

      Usuń
  22. matko boska..predzej ktos musialby mnie zabic zeby pomalowac mojemu psiakowi pazurki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu ludzie przesadzanie im się żadna krzywda nie dzieje

      Usuń
  23. Masakra,mój pies by mi chyba odgryzł rękę gdybym chciała się do niego podkraść z lakierem,a poza tym to chore jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wg ciebie to jest chore. Chyba twój pies chory na łeb jak taki agresor

      Usuń
  24. Uśmiałam się oglądając te fotki ;) W życiu nie zrobię czegoś takiego swojemu psu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Jakie fuj ludzie sobie robicie a psu się brzydzicie? Co to takiego?

      Usuń
  26. Okropnie to wygląda. Zupełnie nie rozumiem czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  27. jeny, ludziom się we łbach poprzewracało, żeby nie powiedzieć dosadniej...
    mam tylko nadzieję, że to jakiś bezpieczny dla zdrowia lakier bo przecież zwierzaki (np. koty) gryzą sobie pazury robiąc swój taki zwierzęcy mani...

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda co najmniej dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  29. koszmarny pomysl i daje sobie reke uciac ze u nas sie nie przyjmie ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. głupota i przesada :(
    ani to mądre ani ładnie wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. O mój boże, nie wiem kto wpadł na taki pomysł. Zwierzęta nie są ludźmi, one nie potrzebują takich zabiegów, bo same w sobie są piękne i powinniśmy je kochać za to jakie są naturalnie... Omg poobcinałabym łapy tym, co je tak męcza. Biedne maluchy.
    Jestem przeciwna tym dzikim ubrankom, ale teraz to już całkiem padłam, nie wstaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze one się nie męczą bo one nic nie czują ani im to bólu nie sprawia

      Usuń
  32. hahaha, no krzywdy to im nie robi, ale też nie upiększa. Strasznie niechlujnie są pomalowane te pazury, no i jakoś dziwnie to wygląda. Lepsze raczej to, niźli peruki dla kotów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te na zdj to brzydkie ale jak ktoś ładnie zrobi to czm nie?

      Usuń
  33. nie wyobrażam sobie malować pazurów mojemu Johnemu... wygląda to nieciekawie i jest kompletnie bezużyteczne w przypadku zwierzęcia, zwłaszcza takiego, które uwielbia kopać dziury ;)a poza tym trucie smrodem i chemią lakierów uważam za przegięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale specjalne lakiery dla zwierząt tal nie śmierdzi poza tym kobiety robią to 10000000000 razy częściej i jakoś im nic nie jest.

      Usuń
  34. Nie słyszałam o tym, ale strasznie to wygląda. Kto to wymyślił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu strasznie bo brzydko, ale jak tak ktoś ładnie to czemu nie?

      Usuń
  35. to już przesada żeby malować pieską paznokcie ; / biedne psiaki ; (

    OdpowiedzUsuń
  36. Masakra... Biedne psiaki :/

    OdpowiedzUsuń
  37. ludzie to debile, farbuję psy a nawet ostatnio kolczykują!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli psom to nie sprawia bólu i nieprzyjemnosci to czemu nie? Ale jak ktoś na żywca to zabić.

      Usuń
  38. nie widzę w tym żadnej przesady.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie widzę w tym żadnej przesady.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...