Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 19 maja 2012

kolejne interesujące słowo kluczowe


Tym razem ukazała mi się seria dziwnych znaczków.

Nieoceniony translator podpowiedział mi, że jest to słowo 'żywność' po... persku. :D

Inne ciekawe wyszukiwania ostatnimi czasy: 

szablon do włosów koronka (kiedyś, jak byłam mała to obcięłam sobie włosy karbowanymi nożyczkami, ale chyba nie o to chodziło)

dokładny opis bumeranga (płaski banan z drewna/plastiku :D)

krysztalki fioletu do kapieli

ciao ciao pies (żegnaj psie)

maska jeża szablon (mięsnego?)

pokaż jak ona wygląda kupie z tesko lalke monster haj i z ile

co zawiera masło?

paznokcie pomalowane jak tenisówki

tluste pudry

ciekawe wyszukiwarki

bulion kissboxie

jak wygrac konkurs fryzurowy (kiedy ja organizuję, to wystarczy się zgłosić jako jedyny uczestnik :D)

wampirza cera (czas na samoopalacz)

sexi małolaty (dziękuję, dziękuję)

coś fajnego (i jeszcze raz dziękuję :D)



18 komentarzy:

  1. hehe a hasło "zakupowe bestie" to chyba moja robota;-))), uśmiałam się z tych haseł:D zwłaszcza Ciao ciao psie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :D uśmiałam się :) Twoje dopowiedzenia w nawiasach są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asik zawsze potrafiła rozwalić jednym zdaniem:D

      Usuń
  3. Nie wytrzymam już, coraz śmieszniejsze czytam te słowa kluczowe;D fryzurowy konkurs... :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż jak ona wygląda kupie z tesko lalke monster haj i z ile

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    OdpowiedzUsuń
  5. 'pokaż jak ona wygląda kupie z tesko lalke monster haj i z ile'
    do tego nawet nie potrzeba komentarza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego to raczej tłumaczenie by się przydało :)

      Usuń
  6. ale jak wytropili Ciebie ludzie władający perskim?! :)) czego to człowiek w życiu się nie dowie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh dobre na poprawę humoru z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego to ludzie nie wymyślą ? :) Co ja co ale ważne że trafili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokaż jak ona wygląda kupie z tesko lalke monster haj i z ile
    Mało co się kawą nie udławiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ja też znajduje zabawne hasła, ale nigdy nie aż tak ; D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...