Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 maja 2012

MIYO - Nailed it! lakier do paznokci #37 Venus


Miałam ochotę na czerwień. Nie krwistą, nie klasyczną - coś innego. Przypomniałam sobie o lakierze, którego nie zdążyłam jeszcze wypróbować - Venus z linii lakierów metalicznych MIYO.



Po odstawieniu odżywki 8w1 Eveline moje paznokcie znów zrobiły się kapryśne i musiałam je skrócić, ale w tym odcieniu mi się podobają w tej długości.

Sam lakier jest przeuroczy - czerwień z delikatnym shimmerem, który sprawia, że lakier ładnie lśni. Tym razem nie ma problemów z kryciem - już jedna warstwa przyzwoicie kryje, ja dałam dwie. :) Nosiłam je trzy dni - tylko się lekko starły na końcówkach.

Bardzo udany kolor. :)






Produkt tu opisany został mi przysłany w ramach współpracy, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.


31 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :). Lubię czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go wygrałam :D Jeszcze nie używałam, ale w buteleczce mnie zachwycił ;) Na Twoich pazurkach też się ładnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! czerwień jest ponadczasowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny odcień ;) masz śliczną płytkę paznokcia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę go! Chcę go! :) Uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, MIYO ma naprawdę nosa do lakierów :] Co kolor, to udany :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek, lubię takie z delikatnym shimmerem.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko jakie cudo! ;) przepiękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz IDEALNĄ długość paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tak ładnych i zadbanych paznokciach każdy lakier prezentuje się świetnie. Poza tym gratuluje precyzji, świetny efekt!

      Usuń
    2. dokładnie :) cudne pazurki i świetnie umalowane :) szacun!

      Usuń
  10. w buteleczce średni, na paznokciach cudo...

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie lakiery miyo są fantastyczne, relacja jakości do ceny kusząca. ;) ciekawy blog, obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie przepadam za czerwnienia na paznokciach - tak wiem, dziwne ;)
    Do tego czerwien z shimmerem, oj nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja całe życie unikałam czerwieni jak ognia. Akurat wygrałam w jednym rozdaniu MIYO z tej samej serii, ale numer 17 'summer' i jestem bardzo zadowolona. :) Moja pierwsza, własna, lakierowa czerwień, trochę przygaszona, pastelowa i matowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda świetnie! <3 kocham czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie przepiękny cudak :D Moje paznokcie też niestety zaraz pójdą do ścięcia, a zaraz potem zaparzę sobie kubek skrzypokrzywy, bo tak się nie da życ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie te lakiery bo duuuzo super kolorow, dobry efekt i niezla cena:)

    zapraszam: madameglupotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...