Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 maja 2012

MIYO - Mini Drops lista 32 nowych kolorów :)


Dziewczyny (a zwłaszcza Zoila i Let's Talk Beauty), przynoszę dobre wieści! Doczekałyśmy się - MIYO Mini Drops pojawiły się w końcu w Feniksie i to od razu z tą letnią kolekcją, o której już wcześniej pisałam. :) No i na dodatek miłe zaskoczenie, teraz maluszki także dostały numerację. Nowe kolory to:

38 - Electric purple
39 - Vibrant red
40 - Ice, ice baby
41 - Lilac Bouquet
42 - Mystic look
43 - Lollipop
44 - Just fun
45 - Provocation
46 - Candy girl
47 - Dominant
48 - Nougat
49 - Illegal
50 - Yaba daba doo!
51 - Papaya dream
52 - Cool blue
53 - Viva glam!
54 - Arctic night
55 - Venus shine
56 - Super star
57 - Angel touch
58 - Sweet mint
59 - Sapphire sparkle
60 - Exotic flower
61 - Cyber green
62 - Brilliant lime
63 - Ink berry
64 - Denim
65 - Lime sorbet
66 - Danger
67 - Malachit
68 - Egoist
69 - Black fusion

Zdjęcie poglądowe:



Jest w czym wybierać! Zwłaszcza, że mamy lakiery o różnych wykończeniach - kremowe, shimmerowe. Jeden mi nawet na jelly wyglądał na pierwszy rzut oka. ;)

Ja kupiłam trzy - ktoś zgadnie, które? :)

37 komentarzy:

  1. To też do mnie, do mnie!!! :D Ale odlot! Lecę do Feniksa przy najbliższej okazji! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wtorkowym egzaminie chyba kupię sobie nagrodę w Feniksie :D. A nawet kilka mini nagród :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jutro po examie <3
      ja tu wchodzę, żeby z zazdrością popatrzeć, a tu taka niespodzianka! :D

      Usuń
  3. Szkoda, że w Trójmieście kosmetyków tej firmy nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w drogerii, która nie pamiętam jak się nazywa ale znajduje się na jana pawła na zaspie. Nie wiem czy są tam te mini drops

      Usuń
  4. Ja też chcę mini MIYO!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, czemu u mnie nie ma takieeeeego wyboru tych lakierów??=) Ostatnio kupiłam mój pierwszy MIYO i jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oł noł, kilka kolorów mi wpadło w oczy :D ciekawe czy w moim Jasminie już są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aj aj chciałam sobie coś wstępnie wypatrzeć, ale oczopląsu można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się w końcu wybrać do Feniksa! Jakoś mi wybitnie nie po drodze ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie mam feniksa chlip ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale dawajcie swatche to może gdzieś upoluję pośrednio ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. te ich kosmetyki sa swietne ale ciezko je dostac niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała przejechać się na Górniak w przyszłym tygodniu, może już będą w Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ciekawe czy są w Jasminie, bo dawno tam nie byłam. Chętnie bym jakieś nowe przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym kupiła wszystkie <3
    ps. w wolenj chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ich kosmetyki, szczególnie lakiery do paznokci :) Mam to szczęście, że w mojej drogerii jest ich szafka :) Ale tych lakierów jeszcze nie widziałam w poniedziałek sprawdzę czy i u mnie są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu u mnie nie ma nigdzie MIYO;(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super! może u mnie będą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow cudowne! Może u mnie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chetnie bym kupila, ale nie mam jak ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa, to ja też jutro pobiegnę po zaliczeniach!
    Może się wszystkie spotkamy przegrzebując lakiery ;)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. 59, 60, 47:) to moje typy- są sliczne na swatchach

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem gdzie znalezc miyo w warszawie, ale tych malych nigdzie nie widzialam :(
    A bardzo bym chciala sie zaopiekowac kilkoma ;)
    Tym domniemanym jelly na przyklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też mają być te lakiery podobno! Ale się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj chyba trzeba się przejść do Feniksa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko z córką, można dostać oczopląsu :) Musze kiedyś zapolować na te lakiery, wszyscy o nich trąbią.. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To Ty też z Wrocławia jesteś? Omg, nie no to ja pędzę biegiem do feniksa na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. o jacie! przepadłam.. będę w weekend w Szczecinie to sprawdzę czy już są..:D

    OdpowiedzUsuń
  28. kupiłam 46 dla siebie i taki cappuccino dla mamy, ale nie widzę go na zdjęciu :(

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG! Zazdroszczę !!! Też bym chciała kilka przytulić

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...