Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 maja 2012

NOTD + EOTD :)


Wzbijam się na wyżyny kombinatorstwa. Dzisiejsze mani to zabawa z moim nie do końca udanym eksperymentem frankenowym.

Oto sprawcy dzisiejszego zamieszania: BarryM w kolorze Pink Flamingo, którego nałożyłam jedną warstwę, oraz bezbarwna baza, do której wsypałam neonowy 'piasek' (różowy i pomarańczowy) i białe matowe drobiny (efekt w mojej głowie rysował się trochę inny :D).


Po wstrząśnięciu mój wynalazek wygląda mniej więcej tak:


Jego minusem jest to, że bardzo szybko się rozwarstwia, a po wstrząśnięciu z kolei potrafi zostawiać bąbelki. Wyszedł z tego róż z delikatnymi pomarańczowymi tonami (trochę żelkowy) i białymi drobinami.


 
No cóż, zdecydowanie ładniej wygląda na żywo. ;)

Pora na oko, które postanowiłam podkreślić za pomocą połączenia dwóch kosmetyków, jakie stosuję czasem na... policzki. ;) Na powiece wylądowały Bahama Mama i Mary Lou-Manizer. Do tego odkopałam żelowy liner Essence z limitki Bondi Beach:





Słonecznego dnia Wam życzę! :)

26 komentarzy:

  1. Wygląda jakbyś posłodziła ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie i ładnie :D

    fajne masz rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier średnio mi się podoba,ale za to oko bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, Pink Flamingo jutro pojawi się u mnie na blogu :D. Jestem nim zachwycona :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier całkiem ciekawy, a oko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi sie to polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki kolorek, jednak ja gustuję w matowych lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczko bardzo ładne a i lakier niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma bardzo ciekawe drobinki ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt fajny, choć delikatny. A oczko śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczylam zdjecie w czytniku google to myslalam ze pokazujesz nieudany manicure z odbita posciela stad ta nierowna faktura ;)
    No nie przemowilo do mnie to polaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ładniutki, ale szkoda, że efekt taki ''chropowaty'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier ma świetny kolor, a połączenie z piaskiem też jest ciekawe :)

    Fajnie wyszło to połączenie twarzowych produktów :) Bardzo lubię produkty TheBalm :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...