Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 stycznia 2014

Zwierzęcy manicure


Właściciele zwierząt czasem dają się ponieść. Bawią mnie psie restauracje czy peruki dla kotów. niektóre ubrania czy wręcz przebrania dla zwierzaków są dla mnie nawet urocze. Sama gadam do swojego kota jak nawiedzona. :D

Jednak granica między uwielbieniem a szaleństwem jest cienka. Malowanie psom pazurów wydało mnie się co najmniej głupie, tak tym razem ręce mi wprost opadły. Nie przychodzi mi na myśl inne określenie niż 'kocie tipsy'. Same zobaczcie...


Dostępne w wielu kolorach, przeźroczyste, brokatowe, neony - co zwierzak lubi. A raczej właściciel, bo o uszczęśliwienie psa czy kota tu raczej nie chodzi.


Instrukcja obsługi dość prosta. Zwierzakowi należy przyciąć pazury, 'tips' wypełnić w 1/3 klejem, przykleić do pazurów zwierzaka i przez około 5 minut pilnować go, zanim klej złapie. Sztuczne pazury są dostępne w czterech rozmiarach.






Jedyny plus jaki mogę w tym na siłę znaleźć, to to, że zwierzak nie będzie drapał mebli czy rysował podłogi.
Któraś z Was zdecydowałaby się tak upiększyć swojego pupila?

Ja swojego kota kocham na tyle, żeby mu tego oszczędzić. Nawet, jeśli oznacza to podrapaną kanapę czy drzwi! :D

22 komentarze:

  1. Masakra, to juz powinno podchodzic pod ustawe o ochronie zwierzat ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. biedne zwierzaki... nigdy bym się nie zdecydowała na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. WTF :) No cóż widziałam wiele gorszych rzeczy robionych zwierzętom, ale to zdecydowanie jedna z najgłupszych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropność. Przez chwilę pomyślałam sobie "przynajmniej nie drapie", ale nigdy bym się nie zdecydowała na takie rozwiązanie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy w życiu nie zrobiłabym czegoś takiego swojej kotce.. masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahhaha mnie chyba już nic nie zdziwi na tym świecie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. ludzie mają nasrane w głowach :D tylko tak mogę to skomentować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Psu nigdy w życiu, a kota nie mam. Początkowo myślałam, że to takie nasadki (bez użycia kleju) dla kotów aby nie drapały. I pomysł nie wydał mi się taki całkowicie idiotyczny, jeśli jednak trzeba używać kleju to jest to kretynizm. To przecież może zniszczyć pazurki naszych pupili i nie wiem czy to jest takie nietoksyczne, bo na pewno będą to lizać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakra, nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła zwierzakowi... To już jest przesada ;/
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o lol, lekka przesada

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie! ludzie to mają fantazje:(:(

    OdpowiedzUsuń
  12. O fuck :O Nie wiem, co trzeba mieć w czaszce, żeby coś takiego zafundować swojemu zwierzakowi -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy bym nie założyła czegoś takiego swoim kotom i uważam że to idiotyzm. Jednak wolę żeby ludzie przyklejali swoim zwierzakom tipsy niż usuwali pazury, co niby jest w Polsce nielegalne a i tak niektórzy weterynarze to proponują ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tragedia, biedne zwierzaki, strasznie musi im to przeszkadzać:(

    OdpowiedzUsuń
  15. omg ;/ w życiu bym moim zwierzakom nie zrobiła..

    OdpowiedzUsuń
  16. myślałam, że tu chodzi tylko o to żeby nie drapały, ale tyle kolorów...?

    OdpowiedzUsuń
  17. A później wyobraźmy sobie, że nasz kotek wychodzi pohasać na zewnątrz i jak co dzień ma ochotę skoczyć z drzewa na jeszcze wyższe drzewo... ;) Kotek nie ma szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O_o jaaaaa...zwierzę na pewno skacze z radości z powodu swoich ehem...tipsów:] szczególnie husky. Stop uprzedmiotowieniu zwierząt! kurde, jak tak można? pies to nie breloczek, który wystaje z torebki albo lalka, którą można sobie ubrać, przebrać i dokleić rzęsy czy tipsy.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...