Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 23 listopada 2011

Peruki dla... kotów?



Trafiłam dzisiaj na ciekawą stronę oferującą peruki dla kotów. Kitty Wigs oferuje na razie 4 modele dla naszych pupili: 

Pink Passion


Bashful Blonde


Electric Blue


Silver Fox


Ceny wahają się od 30 do 60$. Można kupić je (a także album zawierający zdjęcia 60 stylizacji kotów w perukach) na stronie http://kittywigs.com/. Stamtąd pochodzą też wszystkie zdjęcia.

Myślicie, że to przesada? A może kupiłybyście coś takiego swojemu kotu pod choinkę? ;)

32 komentarze:

  1. Gruba przesada. Nie zamęczałabym tak żadnego zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno moja Łaciata dałaby się "przebrać" za blond gorącą kocicę :D Już to widzę - prędzej wytarmosiła by i skołtuniła tą perukę niż pozwoliła sobie ją założyć, nawet na chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupiłabym w zyciu, koty wygladają w tym idiotycznie, a poza tym po co to?

    OdpowiedzUsuń
  4. :D a mnie to śmieszy, bo urody kotom one nie dodają, ale miny świadczą o wszystkim. Totalna pogarda. ;) Do samego zdjęcia może i to zabawne i fajne, ale oczywiście nie do noszenia. W życiu nie zmuszałabym swego zwierzątka do noszenia czegoś, co przecież mu sprawia dyskomfort i niczemu dobremu nei służy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olaboga, Czego to ludzie nie wymyślą..
    Już nie wiedzą na czym robić interes.

    OdpowiedzUsuń
  6. tragedi!po co niby kotu takie kłaki? czego to ludzie nie wymyslą:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezsens. Jak dla mnie to już lekkie przegięcie. Po co kotu takie coś?? Czego to ludzie nie wymyślą, żeby zbić kase...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam kota ale na pewno nie kupiłabym takiego czegoś jakiemukolwiek zwierzątku... Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no to chyba juz przesada:D ni ejestem kotomaniaczka i generlanie wole jak kot mi w droge nie wchodzi,a le takie krzywdy bym mu ni ezrobila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się tylko zastanawiam... po co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czego, to jeszcze nie wymyślą ? biedne koty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świat schodzi na psy, jeżeli ludzie to serio kupują.

    OdpowiedzUsuń
  13. już wolę to od farbowania psów, ale i tak idiotyzm ^^'

    OdpowiedzUsuń
  14. Straszne, przecież koty naturalnie są piękne.. nie rozumiem po co w ogóle takie coś wymyślono.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubranka dla psów się przyjeły więc kto wie :D
    Moje kociaste by mi chyba oczy wydrapały.
    Chociaż jakbym miała hodowle możebym zrobiła śmieszne zdjęcia z perukami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko wyglądają, ale bez przesady :D, chyba że jakaś maniaczka bardzo chce kota upodobnić do siebie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesada:P
    Poza tym modelka mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupiłabym takiej peruki mojemu kotu.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja to odbieram raczej 'pół żartem,pół serio' ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. na zdj śmiesznie to wygląda, jednak nigdy bym nie kupiła czegoś takiego;)
    nawet byłam zdziwiona , że coś takiego ktoś wymyślił
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mój kot w odwecie pewnie wydarłby mi wszystkie włosy z głowy :) dla mnie to przesada, po co kotu peruka? bo chyba tylko po to, żeby ludzie mieli ubaw.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...