Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 listopada 2011

Okołokosmetycznie - nietypowe plastry ;)


W oczekiwaniu na aparat okropnie tęsknię za dodawaniem notek. Niestety stary nie nadaje się do naprawy, musiałam się zdecydować na inny. Mam nadzieję, że nauczę się robić nim lepsze zdjęcia niż dotychczas i blog ruszy znów z pełną parą. ;)

Póki co mam dla Was notkę okołokosmetyczną - w końcu plastry to akcesoria higieniczne a mogą być też ozdobą, jak widać na załączonych obrazkach.

Może plastra bekonu bym sobie na ramię nie przykleiła, ale piracka flaga czy taśma ze sceny przestępstwa zdecydowanie mnie bawią. :D

Was też?


















36 komentarzy:

  1. Boskie! Chętnie kupiłabym Monster lub Crime Scene. I znów Jezus powala :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta, taśma policyjna i wąsy - świetne! Gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie znalezione na ebayu, u jednego sprzedawcy (który ma zresztą dużo jajcarskich rzeczy :D) http://www.ebay.com/sch/freedomandfun/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha wasy i ogórki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! usta sa najfajniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo wszystko wolę te typowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre sa genialne. Mnie uwiodły usta i oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię nosić nietypowe plastry, albo takie na których można malować :D Dlatego też te są dla mnie idealne, szczególnie z ustami i wąsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNE ;) moim zdaniem najlepsze usta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, szkoda, że linka nei podałaś. Ciekawi mnei cena, bo jeśli mnei stać, to se kupię. :D

    No i dla dziecka na pewno frajda będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok, znalazłam, ceny spoko, tylko za przesyłkę porażka, bo ze stanów - a szkoda. ;/ To kupię synowi, jak skończy chociaż 4 lata i nie będzie odrywał plastrów. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niektóre wyglądają świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Usta i Jezus - cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tosty i usta są całkiem fajne, ogólnie to ciekawe nie spotkałam sie z takim czymś jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciastkami i ustami sama bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, niezłe są :) podobają mi się ciastka i sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, w szczególności usta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się tost i babeczki podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ale bekon, wąsy i ogórki??? jakoś nie przemawia do mnie noszenia ogórka lub kiełbasy jako plastra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Otagowałam Cię :)
    http://zolzanna.blogspot.com/2011/11/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html#axzz1dEGICEhL
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha świetne :D:D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śmieszne, czego to ludzie nie wymyślą:p

    OdpowiedzUsuń
  23. haha genialne! :) te ogórki mnie rozbroiły :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...